Question Gemorst water in koffiefilter met meth erin. Hoe kan ik het eruit halen?

finch3523

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 11, 2022
Messages
29
Reaction score
4
Points
3
Ik heb per ongeluk water gemorst op een koffiefilter dat een paar gram meth bevatte. Nu heeft die koffiefilter al het water eruit getrokken en zit de meth in de koffiefilter :-D. Wat zou een snelle en gemakkelijke manier zijn om het uit de natte koffiefilter te halen?
 

finch3523

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 11, 2022
Messages
29
Reaction score
4
Points
3
Ik bedoel, ik weet dat je het in meer water kunt oplossen en het water gewoon kunt verdampen, maar hoe zou het dan nog overal (of in?) de koffiefilters zitten? Is er iets dat ik kan gebruiken om het van de koffiefilters te scheiden?
 

schwabbi

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Dec 22, 2022
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
Wat wilt u nog meer doen? Gewoon genoeg water om alles uit de koffiefilter te krijgen en het water te verdampen. als u het "gemorste" water al kwijt bent, bent u meth kwijt.
 

finch3523

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 11, 2022
Messages
29
Reaction score
4
Points
3
Ik heb niets van het gemorste water verloren. Ik heb nu een heleboel water toegevoegd en de filters verwijderd. Wat is de maximale temperatuur om te verdampen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Het is beter om dit onder vacuüm te doen. Verwarm in het tegenovergestelde geval niet te veel. Blootstelling aan lucht in combinatie met temperatuur kan een klein deel van je product bederven.
 

finch3523

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 11, 2022
Messages
29
Reaction score
4
Points
3
Eigenlijk heb ik geen vacuüm. Ik heb veel te veel water toegevoegd omdat ik dacht dat ik het water misschien snel kon verdampen. Ik had het tot nu toe alleen op 30 graden Celsius staan omdat ik niet weet hoeveel warmte goed zou zijn, maar dat is eigenlijk extreem langzaam. Ik denk dat iets als isopropanol misschien beter was geweest.

Hoeveel naoh zou ik nodig hebben voor ongeveer 2g? Zou ik daarmee alles krijgen?
Ik heb hier alleen zwavelzuur. wat zou een snelle manier zijn om sulfaat te maken?

Is er verlies te verwachten bij dat proces? Zo ja, dan bewaar ik het misschien gewoon in vloeibare vorm en gebruik ik het zo :-D
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hoi. In het geval van herextractie zijn er zeker wat verliezen. Eigenlijk kun je het opdrinken =) Het is de eenvoudigste manier.
 
Top