Question hulp bij kruiden

helion60

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo allemaal, ik zou graag willen weten of er fatsoenlijke kruiden(k2/legal highs) winkels zijn die aan de EU of UK kunnen leveren?
De tweede vraag is of ik in staat zou zijn om alle spullen die nodig zijn om wat zelf te koken (ik heb mensen in het oosten van de EU die het kunnen kopen als het daar beschikbaar is, maar ik ben nog niet zeker welke producten ik zoek) Ik heb veel gelezen op dit forum (ik heb geen idee voor zover chemie gaat) Ik herinner me terug in de dag dat ik dit product genaamd damnesia (foto 1 & 2) als er een plek zou zijn waar ik dat kan kopen of iemand kan me helpen met een aantal tips of een link naar een tutorial over hoe het te maken, Bedankt.

Attachments

• MW9BRInKvO.png
    MW9BRInKvO.png
    134.8 KB · Views: 257
  • UY9lQqr4DF.png
    UY9lQqr4DF.png
    82.2 KB · Views: 238

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
719
De laatste tijd is het moeilijk om synthetische cannabinoïden te kopen voor het maken van rookmixen. We hopen echt dat een van onze gebruikers in staat zal zijn om een syntheselaboratorium te organiseren en noïden zal verkopen.

malayboy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Ja, maar zo veel scammer leveranciers, nog steeds op onze weg naar chemicaliën en test leveranciers te kopen, is de snelheid onverwacht traag geworden

TheDiscoking

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Weet iemand wat mijn verkoper bedoelt met ADBB kopen? Ik kan geen consistent antwoord vinden.