Question Iemand heeft met succes PMK (CAS: 4676-39-5) gekocht van een Chinese leverancier?

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Ik zie dat de meesten pmk ethylglycidaat (28578-16-7) kopen en het dan omzetten naar PMK (4676-39-5), maar ik zie dat het omzetten van de ene stof naar de andere complex is, en ik was benieuwd of iemand in staat is geweest om met succes en zonder te worden opgelicht, de PMK rechtstreeks te kopen, zonder de noodzaak om een tussenpersoon te kopen.
allemaal bedankt!
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Het is een gereguleerde stof in China en de meeste landen in de wereld. Je komt er niet achter hoe je een poeder met een sterk zuur moet mengen, verwarmen en een scheitrechter gebruiken?
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Ik begrijp dat wanneer pmk ethylglycidaat wordt omgezet in PMK, een groot percentage van de zuiverheid verloren gaat, ik heb ook gezien dat een grote chemische reactor nodig is, enz., maar ik neem aan dat er een manier zal zijn om het op kleine schaal te doen of zonder de noodzaak van een chemische reactor.
bedankt!
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Je kunt direct met het omgezette keton werken, ook al is dit niet ideaal en levert het geen geweldig eindproduct op, het kan in een later stadium gezuiverd worden van de gevormde smurrie.
Een ronde bodem van 1 liter of zelfs een platte is 10-20 euro... is het echt zo'n grote investering om het tenminste een beetje goed te doen? Vevor heeft 50 Euro destillatie set met condensor, ronde bodems die je kunt gebruiken als reactor kleinschalig.Je moet bereid zijn om het werk en de tijd om te leren en een beetje te investeren als dit is het pad dat je wilt volgen, het is niet gratis.
 

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 2, 2021
Messages
70
Reaction score
113
Points
33
Deals
54
Mijn vrienden hebben een paar keer geprobeerd om zonder Escrow te kopen op sommige wilde marktsites en het was altijd oplichterij zonder product te sturen of met het sturen van klote frisdrank en lachen.
 
Top