Question Shake And Bake (meth) nieuw experiment

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
8
voor de shake and bake methode in plaats van lithium en natrium metaal Hoe is de elektronische stroom geven evenement, hoeveel volt met welke mijn?

Als we dit oplossen, hoeven we geen lithium en natriummetaal te gebruiken, vrienden.

Attachments

• 3dZSMY8LGk.png
    3dZSMY8LGk.png
    684.7 KB · Views: 265
  • ANefFcR3bo.png
    ANefFcR3bo.png
    511.1 KB · Views: 248

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Ik bedoel... De anode en kathode zullen een soort metaal zijn dat wordt opgeofferd. De netto winst is niets, maar als je er toegang toe hebt, dan is dat wat je moet doen.

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
8
in plaats van anode kathode kunnen we zilver gebruiken hoeveel spanning moeten we leveren?

Moet het met stroom worden gebruind? ammoniumsulfaat methanol natriumhydroxide zal ik de inhoud gebruiken

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Advanced Techniques Of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture by Uncle Fester Hoofdstuk 12 "Een elektrische variant op de berkenreductie".

Maar wat als het verkrijgen van alkalimetalen niet het probleem is? Wat als je in plaats daarvan ammoniak wilt elimineren? Ammoniak stinkt verschrikkelijk. Maak je geen zorgen: https://www.eurekalert.org/news-releases/985409

De anode en kathode hoeven ook niet van metaal te zijn.

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
8
in plaats van anode kathode kunnen we zilver gebruiken hoeveel spanning moeten we leveren?

Moet het met stroom worden gebruind? ammoniumsulfaat methanol natriumhydroxide zal ik de inhoud gebruiken

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Fester zegt "Met de ingrediënten in de pot is het tijd om gelijkstroom door de oplossing te laten lopen.
door de oplossing te laten lopen. Er is veel spanning nodig om stroom door
door vloeibare ammoniak, ongeveer 90 volt. De handigste
bron van zoveel spanning is een DC-booglasapparaat."

Een booglasser is niet de beste manier om hoge gelijkspanning te krijgen. Turkije heeft een normaal 220-240v lichtnet, gebruik dat met een condensator-afgestreken bruggelijkrichter. 4 diodes en een condensator is alles wat nodig is. De DC-uitgang is dan 63% van het lichtnet, dus ongeveer 140 V, wat ruim voldoende is. Gebruik een potentiometer om de spanning te regelen

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
8
Ik heb een apparaat dat elke spanning kan geven die ik wil

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Je zou denken dat het elektriciteit moet geleiden 🤔 dus.... Ik denk dat ik maar eens ga googelen op geleiders die niet van metaal zijn, want ik kan niets vinden. Waarschijnlijk had ik gisteren moeten slapen 😕

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Elektrolyten zijn onder andere calcium kalium magnesium hydrochloride, uhh natrium. Die metalen stukjes die je in het oplosmiddel stopt, zijn elektroden. Ik had de indruk dat die vaak specifiek moeten zijn voor de reactie. Toegegeven, ik heb elektrolyse nooit als een reactie beschouwd.

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
De elektrolyt is geen metaal en de ionen hoeven ook geen metalen te bevatten, waterstofcarbonaat is bijvoorbeeld een elektrolyt. Zwavelzuur is er het bekendst om. Er zijn organische elektrolyten die kunststoffen zijn. De elektrodes hoeven ook niet van metaal te zijn. Veel dingen geleiden elektriciteit, vandaar de hele halfgeleiderindustrie.

Elektrodemateriaal is meestal specifiek voor de ionen waarmee het te maken krijgt, omdat sommige gewoon vernietigd worden. Andere overwegingen kunnen zijn: oppervlakte in bulkelektrolyse, efficiëntie en prijs. Elektrolyse is meestal 2 reacties één aan elke elektrode

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Ik hou echt van de manier waarop je denkt... vechten met lithiumbatterijen is vervelend... een lab opzetten met elektroden is het perfecte idee.
We kunnen NaCl elektrolyseren om HCl te verzamelen en dat Hcl hergebruiken om MA-zout te maken.
Een enorme bonus als we lithium hier kunnen vervangen.

Bedankt voor het idee. Ik hoop dat we kunnen samenwerken, hoewel je me al ver vooruit bent.