Looking for a vendor Het zoeken van Alpha-PVP andere Pyrro leveranciers in Europa

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Zoals het is in de titel op zoek naar een leverancier / chemicus / professional / of gewoon een persoon die in staat is om echte hoge kwaliteit alpha-pvp mdpv a-php a-pihp kristal / poeder te leveren.
Zou bereid zijn om hoeveelheden van 5 tot 1000g te kopen, afhankelijk van de ervaring met de verkoper.
Het is een must dat de bron van het land waar het zou worden verzonden uit Europa is, bij voorkeur Polen / Slowakije / Tsjechische enz.

Heineken

Don't buy from me
Member
Reaction score
56
Als u wilt, kan ik 4mmc alleen naar Polen sturen vanuit Polen.

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Ik waardeer echt de moeite van u om mij iets aan te bieden dat ik expliciet niet in de titel of beschrijving heb genoemd.
Maar ik moet weigeren, want ik ben op zoek naar de stoffen die worden genoemd, niet naar stoffen die niet worden genoemd.
bedankt dacht, goede dag.

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
721
Synthese van a-PVP is heel eenvoudig en alle reagentia zijn beschikbaar. Probeer het zelf te synthetiseren.

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Ik ben me ervan bewust, heb alles bestudeerd met betrekking tot de synthese van gesubstitueerde amfetaminen, organische chemie, en heb zelf kleinere experimenten gedaan.
Momenteel ben ik niet in een positie waarin ik het me kan veroorloven om de specifieke laboratoriumapparatuur te kopen waarmee ik zou kunnen experimenteren, en ook als het mislukt, kan ik niet echt iets verspillen.

• Like
Reactions: vis
View previous replies…

Heineken

Don't buy from me
Member
Reaction score
56
U hebt geen laboratoriumapparatuur nodig om pvp te maken

• Like

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Technisch gezien heb je natuurlijk geen professionele apparatuur nodig, maar zoals ik hierboven al zei ben ik niet echt op zoek naar ghettosynthesize dingen.
Met apparatuur bedoelde ik gewoon de ruimte, voorwerpen, precursors en reagentia en al het andere dat nodig zou zijn voor iemand die nog nooit iets gesynthetiseerd heeft.
"Nog", maar binnenkort:)

Oscar18

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Maar is Valerofenon en Pyrrolidine legaal om online te kopen bij lokale leveranciers van chemische stoffen?

• Like

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
117
Deals
64
Voor zover ik weet zijn de meeste verkopers gestopt met het produceren van A-PVP omdat het een zeer slechte naam heeft op TV en als je betrapt wordt als PVP-verkoper, word je zeer slecht behandeld (zware straf voor het zombie maken van mensen).
De meeste verkopers hebben hun kring van wederverkopers en geven er geen fuck om bij LE eye te zijn. Ik weet dat de meeste mensen het IRL verkopen

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Bedankt voor de nuttige informatie, binnenkort neem ik contact met u op.

• Like

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Reaction score
53
Waarom probeer je KU kristal uit voorraad in de VS niet?

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
KU kristal lijkt eerst vergeleken te worden met Eutylon, wat ik niet leuk vind, het is zwak, verkoopt slecht.
EditKopie van mijn nu nodig als verfrissende update; mijn antwoord in soortgelijke thread over mijn favoriete drugsells:
"Er zijn twee Poolse verkopers met APVP goede kwaliteit en hg kg prijs. Het lijkt erop dat veel China bedrijven (oplichters domineren) goedkoopste de bestrafte apvp aphp mdpv 4mmc mdma etc verkopen. Hoe meer apxp kost - hoe meer kans dat je het krijgt, concludeer ik door logica en lees ervaring (als het te goedkoop is om waar te zijn). Je moet het bedrijf om meer vragen. Begin met het zoeken naar de CAS van 4MMC Hcl op guidechem. Ik probeer het nog steeds goed te krijgen..."

Ricardo10

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇴
Reaction score
13
Kunt u mij in contact brengen met de bedrijven in China om te weten te komen wat de prijzen zijn?

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
Ik heb problemen met mijn noodzakelijke junkie partners voor setup verkoop (nou ja, ze zijn idioten), en we zijn behoorlijk china opgelicht tot nu toe, maar ik hoop dat dit pakket goed zijn, zodat ik importeur baas. Maar deze geheime verkoper zal ik niet in eerste instantie bloot, ik moet worden dule gecompenseerd en verdien mijn verliezen en mijn partner hou niet van me hippie weggeven dit unieke voordeel. Als we het krijgen dat is dus gewoon wachten🥱