Question Cocaïnepoeder onderdrukken

nippino

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Weet iemand hoe je cocaïne in poedervorm kunt onderdrukken en toch de visschub overhoudt? Ik heb het geprobeerd te verdringen en het ziet er dof uit zonder glans. Ik heb ook GEEN versnijdingsmiddelen in het product gedaan. Bedankt

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Je moet een hydrolische lagerpers gebruiken en een degelijke vierkante stalen doos van 20 mm dik met compressiedeksel voorzien van je logo of stempel naar keuze...
Plasticfolie en slagerspapier zodat het niet aan het metaal blijft plakken en overal terechtkomt.

De beste methode om glans te geven is (boorzuur) of (micca poeder) wat een goede cutter is om glans en een visschub effect te geven.

De beste verhouding die ik heb gevonden is
Pure Pearl 90% 1kg ongesneden
●220g boor
●30g mic poeder {Pearl white}
●50g Lidocaine
200g creatine

Voor een beetje meer kick kun je ook amfetamine gebruiken, maar het is aan jou wat je wilt en wat je mensen gebruiken...

Als je een dieselgeur of nagellakgeur wilt geven, kun je een kleine hoeveelheid in een sprayflesje spuiten, maar slechts 1-3 sprays voor die geur waar de consument van houdt!

Ik hoop dat dit nuttig was

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,887
Deals
1
Hoi, heb je geprobeerd om boorzuur te snuiven? Vond je het lekker?

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
@G.Patton iedereen in Australië gebruikt het om hun C te snijden hier is het het beste te snijden rond atm brandt niet, maar bij het terugspoelen lost het op.

ChemDude

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Hallo bro.
Heeft u een foto van hoe de combinatie eruit ziet na het persen?

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,887
Deals
1
We raden af om te knippen en onzuivere producten te verkopen/gebruiken volgens het beleid van BB Forum Harm reduction.

tonymontana2023

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Maar hoe zit het met ultrakrachtige medicijnen? Bijvoorbeeld etazenen of cannabinoïden

Zou het niet beter zijn om ze te versnijden met een veilige en inactieve stof? De meeste junkies zijn te dom om zulke krachtige stoffen veilig te gebruiken (ik was er een, dus ik weet het).

(Ik spot niet, hoop dat het niet zo overkwam, legitieme vraag)

bblanco

Don't buy from me
Resident
Reaction score
43
sorry dat ik stoor... begrijp 1 ding. je wilt snijden om meer geld te verdienen. waarom vraag je geen betere prijs? je zet expres alleen namens je portemonnee het risico op allerlei gevaren voor iemand die ervoor koos om jou iets te laten verdienen... kijk, daar zijn geen geschreven wetten voor... verwacht dat op een dag iemand slimmer zal zijn en als je pech hebt wordt deze persoon mentaal van je elixer en rukt je hoofd eraf en schijt in je nek.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,887
Deals
1
In het geval van zeer krachtige stoffen is het de moeite waard om vulstoffen in tabletvorm te gebruiken. Cannabinoïden zijn in het algemeen een ander onderwerp. Ik had het over drugs als cocaïne, methamfetamine, amfetamine, etc., die je niet vanaf een dozijn mg naar de intensive care of de kist kunnen sturen.

bblanco

Don't buy from me
Resident
Reaction score
43
Kijk als je me dat zou geven en ik zou erachter komen .. wtf heb je een portie natuurwet nodig .. boorzuur en shit ...

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Het is stom dat jullie allemaal denken dat de enige manier om cocaïne te mengen is door boorzuur te gebruiken.

FredDurst

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
10
Wees niet inhalig jongens. Geef mensen goede spullen

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,106
Deals
1
Boorzuur benadert het uiterlijk van cocaïne niet erg goed. Deze man nam 90% cocaïne en veranderde het in 54% goedkoop spul. Al het gewicht dat hij toevoegde (500g) is nu cocaïne voor de politie als je gepakt wordt. Je had 1 kg cocaïne en nu heb je 1,5 kg. Als je $75/g vroeg voor het versneden spul en $100 voor de 90%, zouden de meeste mensen het extra geld betalen. Je hield minder gewicht vast, spendeerde geen tijd of geld aan het optuigen. Het hele idee is gebrekkige logica. Als je er echt niets aan hebt gedaan en je hoopt het gewoon weer in elkaar te kunnen zetten, stel ik voor dat je het in iets kleins legt en druppelsgewijs water toevoegt totdat het BARELBEDRUKT is. Waarschijnlijk 2 druppels (1/10e ml) per gram en zet het 1 SECONDE in de magnetron. Dit zal de polaire cocaïnemoleculen op één lijn brengen. Als je er iets in hebt gedaan, moet je het bufferen (met zuur) omdat je de pH-waarde hebt verlaagd. Ik zal mijn redenering toelichten als je erom vraagt.