C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 Apr 17, 2024 #1 Ik vraag me af of een andere niet-nucleofiele base zoals diisopropylethylamine de diethylmethylamine kan vervangen in de PyBOP-synthese van LSD.
Ik vraag me af of een andere niet-nucleofiele base zoals diisopropylethylamine de diethylmethylamine kan vervangen in de PyBOP-synthese van LSD.
HerrHaber Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jan 15, 2023 Messages 577 Reaction score 314 Points 63 23 Apr #2 waarschijnlijk wel, maar de opbrengsten en tijden zullen variëren en ik ga liever voor degene waarvan bekend is dat hij succesvol is. C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 24 Apr #3 Iemand op reddit bevestigde dat het inderdaad een geschikte vervanging was. Opbrengsten, idk, maar het zal werken. Upvote 0 Downvote
waarschijnlijk wel, maar de opbrengsten en tijden zullen variëren en ik ga liever voor degene waarvan bekend is dat hij succesvol is.
C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 24 Apr #3 Iemand op reddit bevestigde dat het inderdaad een geschikte vervanging was. Opbrengsten, idk, maar het zal werken.
Iemand op reddit bevestigde dat het inderdaad een geschikte vervanging was. Opbrengsten, idk, maar het zal werken.
HerrHaber Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jan 15, 2023 Messages 577 Reaction score 314 Points 63 09 Sep #4 diisopropylethyl amine misschien... C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 10 Sep #5 DEIsoP kan worden gebruikt, zo bewees iemand op een onlangs verdwenen chemie-subreddit. Upvote 0 Downvote
C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 10 Sep #5 DEIsoP kan worden gebruikt, zo bewees iemand op een onlangs verdwenen chemie-subreddit.