Looking for a vendor Betrouwbare RC-leveranciers

maloo

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 5, 2023
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Ik heb de laatste tijd wat problemen met RC-verkopers die me een echt afvalproduct sturen. Kent iemand een betrouwbare RC-leverancier die me de weg kan wijzen? :D

Bedankt,
Maloo
 

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 6, 2023
Messages
53
Reaction score
53
Points
18
Hallo, ik beveel mezelf aan. Ik verkoop KU-kristal en 9FD-poeder. We hebben ons eigen laboratorium om de kwaliteit van elke batch te garanderen. We kunnen wereldwijd verzenden, de VS en de EU zijn mijn belangrijkste markten.
Snelle en veilige levering, betaalbare prijzen!
Wacht op je consultatie!!!
 

lchemist

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 18, 2023
Messages
3
Reaction score
5
Points
3
Ja man, totdat een van jullie toegeeft wat KU is, zullen mensen er onzin over blijven uitkramen.
 

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 6, 2023
Messages
53
Reaction score
53
Points
18
KU behoort tot de onderzoekschemicaliën, die een sterk effect hebben en populair zijn in de meeste gebieden in de VS, zoals Florida en New York, enz.
Ik weet zeker dat alle leveranciers in China je niets zullen vertellen over de chemische formule en andere informatie, die onze bedrijfsgeheimen zijn.
Als je echt wilt weten wat KU is, zijn er 3 manieren:
1. Zoek het op Google of Tor.
2. 2. Vraag het je vrienden die op dit gebied actief zijn.
3. Bestel 5g gratis monster, verzendkosten 50usd.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
Als u uit Polen komt, kan ik u 4mmc sturen.
 

itcantbereal

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 19, 2023
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Ik zou graag betalen voor een monster. Ik kan echte 4mmc niet vinden, noch dead drop in Polen of op DNM
 

Lesternixon

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 19, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Onze geliefde Iced out hart ring is prachtig, sprankelend en populair! Ideaal om alleen te dragen of met andere ringen. Er zijn drie maten beschikbaar in goud en zilver.
 

Arbus

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 10, 2023
Messages
14
Reaction score
11
Points
3
Hoe zit het met research-chemical.org? Ik heb geprobeerd ze een e-mail te sturen, maar die kwam terug omdat hun inbox vol is.
 
Top