Question Rode fosfor zuivering gerelateerd

xueshu888

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hoeveel water is er nodig om 500 gram rode fosfor te zuiveren?
Extractie zuiverheid %?
Kan het worden gebruikt als medicinale rode fosfor?

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
Als je op zoek bent naar legitieme antwoorden, moet je eerst proberen ze te vinden, of hoe je ze kunt krijgen. Als je zegt dat je 500g rode P hebt, zullen sommigen misschien aannemen dat het al puur was. Als je wilt dat iemand je probeert te helpen, moet je een of andere uitleg of detail geven over wat je in hemelsnaam hebt en hoe je eraan komt of wat je ermee probeert te doen. Zelfs dan nog, zou je blindelings een instructie volgen van een vreemde op het internet zonder te kijken wat de werkelijke gegevens en feiten zijn en hoe het werkt op wetenschappelijk niveau? Aan je vragen te zien, lijkt het er niet op dat je er veel verstand van hebt. Neem je tijd en probeer wat te lezen en te leren voordat je mensen gaat vragen je nutteloze informatie te geven die je ook op google had kunnen vragen.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Wat is medicinale rode fosfor? Ik dacht aan elementaire fos. Giftig was.
Afhankelijk van wat er ook in zit, kon geen enkele hoeveelheid water het reinigen.
Extractie zuiverheid?! Extractie zuiverheid 🤔 er is gewoon geen manier. Geen manier om die woorden te interpreteren als iets congruents. Gebaseerd op wat je zegt, zou je kunnen aannemen dat je probeert om verontreinigingen uit Phos te halen. Maar we weten niet welke dat zijn. 0-100% klinkt redelijk. Als je de fos. extraheert, lost het niet op in water of een ander oplosmiddel. Dus je kunt geen fosfor extraheren.