Question Vragen over Produceren van 1 pot amp van p2np schaal van 1kg

JuanoImano4378

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 14, 2022
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Hallo, ik heb een paar vragen over het proces van het produceren van 1 pot amp van p2np, ik heb de video in dit forum gevonden en de stappen bekeken en ik heb een lijst met vragen samengesteld om aan jullie experts te stellen.

1. Als ik het experiment wil overdoen met een kleiner eindproduct, kan ik dan de gebruikte chemicaliën proportioneel verminderen?

Bijvoorbeeld
Oorspronkelijke hoeveelheid gebruikte IPA - 50 L
Oorspronkelijke hoeveelheid gedestilleerd water - 6,2 l
....

Testhoeveelheid IPA - 5 l
Testhoeveelheid gedestilleerd water - 0,62 l
... enzovoort

2. Is er een limiet aan hoe snel we natriumboorhydride kunnen gieten?

3. Hoe klein is de portie P2NP die toegevoegd mag worden? Kan deze portie vergroot worden als we een veel grotere erlenmeyer gebruiken met een veel groter volume van het mengsel van IPA en gedestilleerd water?

4. In de video wordt gezegd dat ALLE P2NP gedurende ongeveer 6 uur wordt toegevoegd. Is dit gelijk aan het gestaag toevoegen van P2NP aan de oplossing gedurende 6 uur? Wat gebeurt er als we het in een kortere tijd doen zoals bijvoorbeeld : 2 uur?

5. De reactie van het toevoegen van P2NP is zelfverwarmend, maar zal het exploderen of wordt het gewoon warm/heet?

6. Is het water dat in CuCL2 wordt toegevoegd gedestilleerd water?

7. Hoe houd je de temperatuur op 80deg met een brander?

8. Hoe stel je de vacuümpomp in?

9. PH moet terug naar 6

10. Zou een afzuigventilatie veel sneller werken dan een condensor voor verdere recuperatie? Hoe zouden we het experiment opzetten met een afzuigventilatie?

11. Wat is de reden om het RM over te pompen in een andere 5L kolf? Hoe wordt het overgepompt? Kunnen we niet gewoon de huidige kolf gebruiken voor het decanteren?

12. Welk filter wordt gebruikt voor het decanteren van de Rm?

13. Wat wordt er in de video op 5:13 in het zwarte koperoxideresidu gegoten?

14. Waarom moet de amfetaminezoutoplossing 1 uur in de vriezer? Bevriest het dan niet?

15. Wat gebeurt er als we per ongeluk te veel zuur hebben toegevoegd? Is dit de reden waarom het wordt aanbevolen om 50-100 ml amfetamine vrije base IPA-oplossing in een ander bekerglas te bewaren, zodat we meer vrije base IPA kunnen toevoegen in het geval van overmatige zuurtoevoeging?

16. Kan deze methode ook worden gebruikt om Crystal Meth te maken?
 

CrystalBee

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 30, 2022
Messages
9
Reaction score
7
Points
3
Gebruik betonmixer met 100l of 50l vat bier snijden metaal en lassen, en doe de juiste amalgaam, na dit is kind spel, Het belangrijkste is, bereken reagentia en aliuminium draaien moet door dezelfde grootte, druk is voor de opbrengst.
 

CrystalBee

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 30, 2022
Messages
9
Reaction score
7
Points
3
10l methanol, 5l 70% Luk,5 kg naoh 5l gedestilleerd water,,ph11-12 distill,, je hebt base, voeg d-wijnsteenzuur toe met ipsa, methanol werkt niet,, en je hebt je droom. Zuivering is op je eigen, hoe wil je het doen.Belangrijkste door veilig, op grote schaal productie, P2np houdt longen.En vele andere trucs, kun je leren met ervaring.Doint waiste je tijd met borohidride, op grote schaal....
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
verhoudingen worden over het algemeen stoechimetrisch berekend, ik denk niet dat degene die de procedure heeft geschreven deze verhoudingen zou hebben geschreven als er meer kon worden toegevoegd, maar je mag het proberen.

rode lijn bevestigd aan slang, ontvangende erlenmeyer is de rode cirkel en je vacuüm wordt toegepast op zwarte pijl, zwaartekracht houdt wat je overbrengt in de rode cirkel
 

Attachments

  • QzmBo7xCu0.jpg
    QzmBo7xCu0.jpg
    307 KB · Views: 118
Top