Question vraag over cas 5449 hydrolyse

lapgan1

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Ik begon met 10 g cas 5449 in 20 g water, na het toevoegen van hcl zuur tot ph 1, verscheen de onderste gele laag, het dreef niet naar de oppervlakte en was rood zoals andere rapporten, ik bleef 1 uur verwarmen en er verscheen meer olie, ik wil vragen of deze olie kan worden gebruikt om de volgende stap te doen zonder verdere raffinage?

Attachments

• gqStbQT8Hn.jpg
    gqStbQT8Hn.jpg
    3.1 MB · Views: 14

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
282
Roeren is belangrijk. De rode kleur is een heel slecht teken, want dit is gepolymeriseerd P2P. P2P heeft een dichtheid van 1,02 g/ml, dus het is zwaarder dan water. Alleen bevat het water genoeg van iets wat het zwaarder maakt. Zoals het zout dat gevormd wordt als je het zuur toevoegt. Als je veel water gebruikt - wat heel goed is - kan de dichtheid van water en P2P te veel op elkaar lijken om goed te scheiden. Voeg meer zout - NaCl - vaatwasmachine regeneratiezout - toe en P2P wioll naar boven gaan. Of voeg aan het eind oplosmiddel toe. Als je olie helder is en slechts een lichte gele tint heeft, dan is het goed genoeg om direct in de volgende stap te gebruiken. Anders destilleren of stoomdestilleren.

robby771

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Of je het zonder verdere verfijning kunt gebruiken, hangt af van hoe zuiver het moet zijn voor de volgende stap. Als de volgende stap niet gevoelig is voor onzuiverheden, kun je doorgaan. Als het echter schoon moet zijn, is het beter om de olie eerst te zuiveren door het te wassen of te extraheren.