- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 0
Hallo allemaal, ik ben onlangs lid geworden en ik ben blij dat ik hier zo'n geweldige bron vind. Met de manier waarop de wereld draait, is het fijn om open gedachten en discussies te vinden die vrij zijn van censuur en verbod. Hoewel ik hier in de toekomst heel wat tijd zal doorbrengen om alle informatie op de site door te nemen, hoopte ik dat jullie me een duwtje in de rug konden geven bij het vinden van een goede leverancier voor LSD, COCAINE en XANAX? Het is moeilijk om de laatste tien jaar te zien hoe de kwaliteit van drugs daalt terwijl de prijs stijgt. De klootzakken bij Defensie en de DEA hebben het zo moeilijk gemaakt om aan de precursorchemicaliën voor cocaïne te komen, dat alle cocaïne die ik al die jaren heb gehad afval was, gemaakt met een of andere bullshit extractie en voorbereiding. En ik zou omvallen als ik ooit een echte xanax van farmaceutische kwaliteit zou kunnen vinden, niet een of andere geperste analoge benzo die een giftige chemische stof voor onderzoek is. Als iemand me alsjeblieft een reddingslijn zou kunnen toewerpen, zou ik eeuwig dankbaar zijn.