Question Pseudo-efedrine (120mg) Sustained Release pillen tegen Meth mogelijk?

dragonbooster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ik heb Levocetirizine (5mg) + Pseudoefedrine (120mg) pillen. Kan ik Meth maken met deze pillen? Ik kom uit India btw.

Attachments

• ba5rDSVoM9.jpg
    ba5rDSVoM9.jpg
    20.5 KB · Views: 157

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
166
Deze tabletten zijn geschikt voor de productie van methamfetamine. Je moet de pseudo-efedrine eruit halen.
Ik weet niet wat voor omhulsel je hebt en of efedrine geëxtraheerd kan worden met alcohol.
Daarom zou ik stof maken van de tabletten en alles oplossen in water, een oplossing van NaOH alkali toevoegen aan nsh 11-12 en petroleumether toevoegen... de basis meerdere keren extraheren met ether en wassen met water. Ik zou het uit het water drogen.
Ik zou de petroleumether destilleren en de base omzetten in pseudo-efedrinehydrochloride.
Kies vervolgens de technologie waarmee je meth wilt maken.

picture5757

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Leuk u te ontmoeten, meneer. Ik zou graag meer willen weten over dit proces.

UAnW4yMwgO

M1wgkIBnJx

dragonbooster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Heb ik uiteindelijk Pseudo-efedrinehydrochloride of Efedrinehydrochloride nodig om meth te maken? Want ik heb ook deze flesjes met efedrinehydrochloride, die elk 30 mg efedrinehydrochloride bevatten.

Attachments

• D9OdWhkVSi.jpeg
    D9OdWhkVSi.jpeg
    13.7 KB · Views: 131

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
166
Geen verschil.
Om ijs te krijgen heb je l-efedrine of d-pseudoefedrine nodig. In de regel bevatten medicijnen de gewenste vorm.
In beide gevallen krijg je methamfetamine.
Het is heel eenvoudig om het gewenste product uit de ampullen te halen. Maak een waterbad en verdamp de vloeistof op een plaat en was de efedrinehydrochloride met watervrije aceton.

SonOfJessieBerg

Don't buy from me
Member
Reaction score
7
Hé Henk
Ik heb dezelfde pil. Er staat nog een ingrediënt op de blister: Kleur - ijzeroxide rood usp-nf. De methode die je zei werkt zeker voor de pil? want ik heb gezocht in reddit en daar staat dat verschillende pillen verschillende methoden hebben, maar hun database is puur Amerikaans.

Fysieke beschrijving van de pil - 80% van de pil is wit van kleur en de rest 20% is lichtrood van kleur.

Ik heb dit niet begrepen
"De basis meerdere malen met ether extraheren en met water wassen. Ik zou het uit het water drogen." "Ik zou de petroleumether destilleren en de basis omzetten in pseudo-efedrinehydrochloride."

Als de ether psuedo bevat, moeten we het bevriezen om de psuedo kristal te laten vormen, toch? Net als bij de dmt extractie wordt nps 24 uur ingevroren om kristal te vormen. Is het hetzelfde met psuedo? De psuedo is HCL, waarom zouden we dan ether moeten destilleren en de base weer omzetten in HCL?