Question productie van snelheid

Simultanos55

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hallo, ik ben nieuw hier en ik heb een aantal vragen over de Speed productie en ik hoop dat iemand de vragen kan beantwoorden, want ik ben er nog niet echt bekend mee.
1. Welke zuiverheidsgraad moeten azijn en zwavelzuur hebben?
2. Welke dekking kan worden gebruikt om de benodigde materialen voor de productie te verkrijgen?
3. Hoe kan ik onopvallend aan de benodigde materialen komen?
4. Hoe krijg je het kwik II-nitraat eruit nadat je het met aluminium hebt gecombineerd?
Het zou fijn zijn als iemand met die kennis de vragen kan beantwoorden. Bij voorbaat dank.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Hallo vriend, allereerst welkom in deze gemeenschap en geweldige familie, als je leest zul je snel alle twijfels vinden die zich voordoen, zelfs met een kleine zoektocht door het menu heb je veel handleidingen voor de productie van snelheid, je hebt zelfs super gedetailleerde video's van het proces van het begin tot het einde... maak gewoon een rondleiding door ons forum en je zult snel vinden wat je zoekt. Ik zal je vragen binnenkort beantwoorden.
Het azijnzuur werkt goed met een concentratie van minimaal 60% en het kwikzilver werkt goed. Het is geamalgameerd aan de aluminiumfolie, dus je vraag is niet logisch of wordt verkeerd gesteld. Ik zal het uitleggen: het kwik hecht zich aan de aluminiumfolie zodat ze samen de kracht hebben om de nitroverbinding te reduceren tot amfetaminebasis. Wat zwavelzuur betreft, net als alle andere reagentia moet het 98-99% technische laboratoriumkwaliteit zijn, hoewel je het dan moet oplossen voordat je het gebruikt om je product niet te verbranden en het zout goed te ondertekenen. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen en je twijfels een beetje heb kunnen ophelderen. Maar we zijn allemaal begonnen zonder het te weten, literatuur en begrip is belangrijk in deze wereld, dus ik raad je aan om veel te lezen en te begrijpen wat nodig is voordat je iets doet. Proost en welkom.

Simultanos55

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Bedankt voor de welkomstgroet en het antwoord. Het hielp me veel meer om het te begrijpen! De andere vraag is, wat voor dekking kan worden gebruikt om het gereedschap en de grondstof te verkrijgen, als ik het normaal en op internet zou kopen?