Bekijk het eens zo. Het maken van een medicijn is eigenlijk vrij eenvoudig als je maar de ingrediënten hebt. De juiste apparatuur is het tweede, want als je de chemicaliën kunt vinden, dan kun je adderal maken met een paar glazen potten en koffiefilters. Als je niet alle ingrediënten hebt, dan wordt het moeilijk en wordt het een erg lang en ingewikkeld project.
Omdat je in Brazilië bent, heb ik geen idee hoe moeilijk het is om aan de chemicaliën te komen die je nodig hebt. Maar je hebt een redelijke kans omdat je niet in de Verenigde Staten bent, maar je bent nog steeds in een ontwikkeld land dat misschien moeite heeft gedaan om de toegang tot alle chemicaliën om drugs te maken te blokkeren...
zoals ik al zei, moet je vooral op zoek naar de chemische stof "benzaldehyde" en ook naar "nitroethaan"... als je deze kunt vinden en bestellen, kun je dit vrij gemakkelijk doen zonder laboratoriumapparatuur te kopen. De laboratoriumapparatuur die je nodig hebt om benzaldehyde en nitroethaan te maken is vrij uitgebreid ....
Als je deze niet kunt vinden, kun je ze nog steeds bestellen en importeren uit andere landen, voornamelijk China. China stuurt je alles. Europa heeft ook een paar landen die het niet erg vinden als je toegang hebt tot deze chemicaliën. Zoals bijvoorbeeld Tsjechië. Dat komt vaak voor. Het enige probleem is nu de invoer door de douane van je land. Misschien maken ze zich zorgen over de invoer van drugs en hebben ze een agentschap om illegale invoer op te sporen. Omdat het chemicaliën zijn en geen drugs, maak je hier meer kans. De verzender kan de chemicaliën ook verkeerd labelen als je het hem soms vraagt. Dat kan helpen om het in je land te krijgen. Maar zo kun je wel in de problemen komen. Dus over deze stap moet je goed nadenken.
Als je dit project helemaal laat draaien om het vinden van de juiste chemicaliën, zal dit eigenlijk vrij eenvoudig zijn. De reden om laboratoriumapparatuur te kopen is om chemische stoffen te maken die je niet kunt kopen.
Je kunt dit in een potje doen als je aan de volgende chemicaliën kunt komen.
-Benzladehyde
-Nitroethaan
-Natriumborohydride (kan wat werk kosten, maar is relatief eenvoudig)
-ammoniumacetaat (mogelijk te krijgen, het is nergens illegaal voor. Wat idealer is, is de chemische stof cyclohexylamine of n-butylamine, die wat moeilijker te vinden zijn. Maar elk van deze werkt)
-99% isopropylalcohol (gemakkelijk)
-Natriumhydroxide (gemakkelijk)
-Zwavelzuur (gemakkelijk)
-Kopersulfaat of koperchloride (gemakkelijk)
Misschien mis ik iets, en als dat zo is, is het iets onbeduidends .... Het belangrijkste is al gedaan... Zo gemakkelijk kan het zijn..... Met werk en laboratoriumapparatuur kun je alle bovenstaande chemicaliën maken, behalve natriumborohydride. Als je dat niet kunt vinden, zijn er gemakkelijkere alternatieven... je kunt kwikmetaal gebruiken, wat ik vermijd, maar er is een proces waarbij nikkelchloride (gemakkelijk te vinden) en zinkpoeder (ook gemakkelijk te vinden) worden gebruikt. maar je moet leren hoe je hier een reductieproces uitvoert in plaats van gewoon chemicaliën te mengen... maar dat is niet erg, het kan worden gedaan...