Cocabladeren verkrijgen

RoxxyHeart

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 20, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Niet op zoek naar een link/bron, tenzij dat is toegestaan? (ik weet niet zeker wat de regels hier zijn)
Is het haalbaar vanuit de VS? Ik weet dat de opbrengst ongeveer 0,5% van de massa van de gedroogde bladeren is, maar het vooruitzicht van zo'n zuiver product intrigeert me. Heeft iemand de (meerdere) synthetische routes geprobeerd? Hoe was de opbrengst? Kosten?
 

NoNameNoSlogan

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 25, 2022
Messages
25
Reaction score
12
Points
3
Roxxy, ik ben nieuwsgierig. Kun je legaal Coca-planten kweken in de Verenigde Staten? We kunnen Afghaanse papaver hier legaal kweken. We kunnen alleen de bollen niet knippen om de hars eruit te halen. Ik heb gelachen, want in de voortuin heb ik er een paar groeien, en vlak ernaast heb ik een hele mooie en giftige Datura. Ik ben dol op een mooie vloeiende plant die geestelijk of lichamelijk verandert.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Als de grondstof problemen zijn andere, vergelijkbaar met het effect en volledig synthetische stoffen, met eenvoudige synthese. Bijvoorbeeld 4-methylmethcathinone
 

Beavinator

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 20, 2022
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Dat is al vele jaren een droom van me! Ik heb al bijna 20 jaar niet meer geblowd omdat het gewoon klote is vergeleken met vroeger! Dat komt vast omdat ze de chemicaliën die ze gebruiken hebben veranderd. Ik weet niet of iemand zich de oude tijd nog herinnert, toen je een lijntje deed en er bijna een medicijnsmaak aan zat. Dan zat je daar urenlang te praten LOL. Ik weet nog dat iedereen tegelijkertijd probeerde te praten hahaha, wat leuk. Maar dan is het net alsof ze van Ether naar Diesel zijn overgestapt of zo. Smerig. Dus veel jongens gingen over op roken. Ik ben gewoon gestopt. Ik kreeg een zwaar ongeluk dankzij een gek wijf en maakte kennis met de wereld van Oxycontin. Slechte, slechte wereld!
 

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
15
Reaction score
6
Points
3
Het is gemakkelijker om te proberen het product te zuiveren. Sommige mensen stoppen met het gebruik omdat de slechte kwaliteit in de recente tijd is beter, maar niet zuiver de meest voorkomende vervalsers zijn levamisol en fenacetyn de levamisol is moeilijker te extraxt. Probeer met alcohol 96% + y levamisol is minder goed oplosbaar dan cocaïne je verliest product, maar winst kwaliteit. de fenacetyn is gemakkelijker gewoon gebruik puré aceton de cocaïne que s onoplosbaar in aceton en de coca bladeren en de planta is illegaal in staten de papaver bloem ook.
 
Top