Question Voorlopers van voorlopers *mefredrone*?

awesomesteaks

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo iedereen, ik las dit bericht
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...-mephedrone-in-nmp-large-scale.231/#post-6186
Is er een handleiding of een idee voor het maken van de precursoren van de precursoren van mephredrone?

2-broom-4-methylpropiofenon (BK4)
n-methyl-2-pyrrolidon (NMP)
Methylamine 40% aq.soln

Ik ben van plan om 1/10 of misschien 0,5/10 van alle reagentia te gebruiken om dit recept te testen.

enig advies? bedankt.

Reaction score
314
Last edited:

WundaBearz41

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2

"Je kunt 4-methylpropiofenon en methylamine zelf krijgen, maar meestal koop je het." Zeer nuttige post, ik dacht dat methylamine een vrij bekeken precursor is, kun je het gewoon kopen? Bedoel je specifiek in kleine hoeveelheden?

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426
Methylamine maken is waanzinnig eenvoudig. Je zult er geen video van vinden op youtube als je zoekt op "methylamine", maar ze zijn er wel. Hier is de choireboy NileRed die trimethylamine maakt, wat in principe hetzelfde proces is. Hij geeft zelfs de instructie voor het maken van methylamine in de video:
.

Of je kunt het gewoon kopen. Kijk naar verkoper "Contantinolus" in het gedeelte "Advertenties" van dit forum.

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Reaction score
28
Het is beter om 2 bromo 4 methylpropiofenon methyleenchloride methylamine 40% te gebruiken en dit in een glazen fles sap of wodka te roeren.

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Reaction score
28
beter 2 bromo 4 methylpropiofenon methyleenchloride methylamine 40% gebruiken en mengen in een glazen fles sap of wodka