Question Neerslag issies 4mmc

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
52
Deals
1
Dus als ik aan het zuren ben, wordt het heel snel heel dik. Het probleem is met de rode laag die daarna verschijnt. Wanneer het voor het eerst dik wordt. Het is een romige, gele kleur. Maar na een paar minuten begint er een rode laag bovenop te komen? Ik denk dat ik niet genoeg vloeistof heb om het mephpoeder in te duwen en dat de verzuring blijft rollen zodat het verbrandt, wat resulteert in de rode toplaag?
Ik denk dat wanneer het poeder voor het eerst wordt ingedrukt, het een tweede keer moet worden ingedrukt en 50 tot 100 ml aceton moet worden toegevoegd en geroerd? Voordat het in de vriezer gaat?
Advies wordt zeer op prijs gesteld.

Attachments

• w5XSBnF3r1.jpg
    w5XSBnF3r1.jpg
    4.8 MB · Views: 120
  • kWjQRGplIV.jpg
    kWjQRGplIV.jpg
    2.9 MB · Views: 90

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Verzuurt u met aceton verdunde hci?
Ik denk dat de rode kleur te wijten is aan aceton.
Probeer 37% hci (ijskoud) zonder aceton, gebruik ijskoud dest water gemengd met freebase en bereid dest water ijsblokjes.
Tijdens het aanzuren wordt de kamer warm en met ijsblokjes kun je de temperatuur verlagen.
Of gebruik een ijsbad en een bovenroerder omdat een magneetroerder en ijsbad niet werken.
Druppel het zuur met een druppeltrechter, elke 2-3 seconden 1 druppel tot je ph6 of 5,5 bereikt.
Het zou moeten werken