Looking for a vendor Pools nitroethaan/nitromethaan

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Ik heb nu van een paar mensen gehoord dat ze heel goedkoop chemische stoffen uit Polen kunnen kopen.
Ik was bereid om te betalen voor de fles chemie met de laatste man met wie ik sprak en toen stuurde hij me de helft, maar toen ging hij stil....
Ik heb ook van iemand anders gehoord dat Polen goedkope chems heeft.
Ik ben specifiek op zoek naar nitroethaan of nitromethaan - ik kan alleen vaten van 25 liter vinden en als thuisdrogist kan ik me dat niet veroorloven en wil ik dat ook niet!
Een liter zou goed zijn, van elk indien mogelijk en ook gewoon wat van de basis - puur of zelfs azeotropisch H2SO4.
Als ik dit niet mag vragen of als het op een betere plaats kan, voel je dan vrij.
Waar halen mensen chems vandaan in kleine hoeveelheden voor iemand die persoonlijke hoeveelheden psychedelica maakt om zijn geestelijke gezondheid te helpen. Ik ben in het Verenigd Koninkrijk
bedankt!

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Vervelend toch? Tenzij ik een reis naar Polen maak of 25 liter uit China koop, zit ik vast...

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Je kunt gemakkelijk Poolse niteroethaan vinden die goedkoop is, of Italiaanse die duur is. Ze zijn allebei gemakkelijk te vinden op Google.

Last edited:

SkinnyChef

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Nitromethaan kun je gemakkelijk krijgen op organicchemistrypoland.pl - Geen vragen, maar de Britse douane kan een probleem zijn, ik weet niet hoe creatief hij in dit geval zal zijn.
En voor nitroethaan... Ik ken de wet in Groot-Brittannië niet, maar in de EU is het een normaal legaal reagens. Je kunt het goedkoop kopen op brumer.com of in kleinere hoeveelheden bij S3 chemicals in Duitsland.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Om eerlijk te zijn is het vrij eenvoudig om troep naar het Verenigd Koninkrijk te laten sturen. Zo heb ik tot nu toe AL mijn reagentia en oplosmiddelen ontvangen. Die website heeft mijn wereld veranderd...

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Nitroethan - nitrochemis een clearnetleverancier met goede feedback

Kingship

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
hier lol

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Wat bedoel je? Is er nitro in het land? Ja, als je bij een geregistreerd bedrijf werkt OF een link hebt - en daar vraag ik naar! Goh, mensen zijn VEEL moeilijker voor mij om mee om te gaan dan chems. Excuses als ik klink als een lul die rondneust, maar iedereen moet ergens beginnen voordat ze zelfvoldane antwoorden zoals jezelf kunnen posten!

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Ah ja, ik heb inderdaad naar nitrochemis gekeken - ik ben alleen de link kwijt! Dat waardeer ik zeer! Ik weet dat het in de linksectie staat, maar ik moet het de tweede en derde keer dat ik keek gemist hebben - ik herinner me dat ik P2NP op deze site zag.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Dang - nitrochemis wil geen nitroethaan naar mijn land verzenden...wat vervelend. Dit gebeurt wel vaker met deze stoffen - ik denk dat ze niet met een vrachtvliegtuig kunnen worden vervoerd...
Ik denk dat ik wat P2NP zou kunnen kopen, maar dat was niet echt de bedoeling...
Het lijkt erop dat elke 'bron' die ik tegenkom niet naar de Uk verzendt.
Het verkrijgen van chems wordt moeilijker dan de eigenlijke chemische rxn's die ik doe...

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Ik heb een geweldig product gevonden dat in het Verenigd Koninkrijk wordt verkocht en niet eens een ongewoon product voor mij is om te bestellen. Ik ben een kunststudent en er is een acryllijm die gemaakt is van DCM en nitroethaan. Het is net binnengekomen en ik verwachtte de methanol zodat ik verder kan met de DMT/DET syntheses, maar nope....lol
Ik vind het handig om meerdere projecten tegelijk te hebben als je dit soort dingen doet, alleen al om chemie te verwerven - ik zou waarschijnlijk niet aan twee projecten tegelijk werken, dat is waanzin, maar ja, de verwervingsfase ben ik tegenwoordig altijd mee bezig!

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Sorry koningschap, oprecht. Het was buiten de orde om dat te zeggen. Ik was gewoon in de war door je antwoord en ik ben momenteel bezig met een benzo detox. Erg pittig - mijn excuses voor zo'n arrogant antwoord...