Question Straffen voor het importeren van precursoren?

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Hallo weet iemand wat de boete in Duitsland is voor de invoer van bmk 5449-12-7?

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Het zou niet illegaal moeten zijn zolang ik weet dat het legaal is in China. En zelfs als het illegaal is, zou je er gemakkelijk onderuit moeten kunnen komen. Zolang je het maar goed verkloot. Waarom vraag je dat?

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Ja, ik vraag het omdat bmk 5449-12-7 nu op de lijst staat. Een aangenaam alternatief.

101-39-3 kan vrij goed (theoretisch) worden omgezet in P2P met oxon, h2so4

Ik wil dat testen, maar ik wil niet over de douane gaan als het vermeden kan worden.

Speedfac

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
2
Weet je zeker dat 5449-12-7 zijn vermeld, mijn informatie is anders ik nu dat alleen PMK ethylglycidaten zijn verboden.

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Helaas niet, let op de kleine lettertjes, helaas in het Duits.

Attachments

• q0Lek3ZIWc.jpg
    q0Lek3ZIWc.jpg
    2.3 MB · Views: 21

Speedfac

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
2
Ik spreek en lees perfect Deutsch, er zijn schrijven van BMK glycidate en verborgen CAS-nummer, maar in de kleine letters naar beneden zijn ook gesproken van BMK Glycidic zuur als het zo is dan zijn echt verboden. Dat is een groot probleem als het misschien de Chinezen hebben een nieuw produkt voor p2p. De straf in mijn land voor precursoren zijn 3-12 jaar gevangenis ik weet niet hoeveel zijn in Duitsland, maar wees er zeker van dat zal gevangenis zijn.

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Ok dank je klinkt als een hoge straf, maar goed als veel mensen het weten is het volgens mij erg moeilijk om altijd up-to-date te zijn.

Een waarschijnlijk goede methode is alfa-methylcinnamaldehyde, momenteel legaal verkrijgbaar, veel gelezen maar nog niet getest.

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
38
Ik heb contact opgenomen met mijn Chinese leverancier. Ze zei dat ze nog wat PMK in hun magazijn hebben en wachten op nieuwe zendingen BMK, maar ze vermoedt dat PMK uitdroogt omdat ze geen komende zendingen PMK hebben :((( ... Maar de Chinezen zijn glibberige slangen ze zullen een nieuwe manier en product vinden en adverteren binnen 2-3 maanden max.