Question Batchreactoren online bestellen

Haruki.Murakami

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Ik ben van plan om online een batchreactor van 100 liter te kopen.

Ik heb het internet afgezocht op de tor browser voor websites die batch reactors aanbieden en ik heb veel reactors gevonden met een doel dat geschikt is voor ons. Ze staan meestal op Chinese groothandelswebsites.

Ik heb enkele andere berichten op dit forum gelezen die vergelijkbaar zijn met deze kwestie en ik heb het volgende geleerd:

Bestel een reactor naar een eigendom in een afgelegen gebied dat ver verwijderd is van het eigendom waar je je synthese gaat uitvoeren. Scan het vaartuig op eventuele opsporingsmiddelen. Ik heb ook leden van mijn team gestationeerd in dit afgelegen gebied (we hebben een locatie midden op het platteland gekozen waar letterlijk niemand is) dus als er ordehandhavers in de buurt zijn die ons in de gaten houden terwijl we dit product behandelen en naar de syntheselocatie brengen, zullen we dat merken. We hebben zelf ook een drone zodat we het hele gebied vanuit vogelperspectief kunnen bekijken om er zeker van te zijn dat niemand ons in de gaten houdt.

Zijn deze Chinese reactoren wel goed?

Is onze opsec goed genoeg om veilig om te gaan met een reactor in Europa? (Duitsland om precies te zijn)

Is het legaal om zulke reactoren zonder reden te bezitten?

Hartelijk dank aan alle mensen die ons hierbij kunnen helpen.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Vroeger speelden we dit kat-en-muisspel met de Amerikanen en hun grensbewaking wanneer we persmachines in aantallen door één haven probeerden te krijgen. Nu is dit spel oneindig veel moeilijker door de technologische vooruitgang en doordat de hele EU zand in de botten heeft gestrooid over de reactoren. Als je het geld hebt, raak dan bevriend met een bedrijf dat op maat gemaakte bestellingen voor glasblazen accepteert, werk je langzaam omhoog, ofwel persoonlijk (deze route zou ik kiezen) of online (meer schetsmatig omdat ze de aanvraag gewoon kunnen doorsturen naar de FBI en je dag na dag zit te kraken en hoesten) zodat ze de reactor voor je kunnen maken.

Ik kan me ook voorstellen dat je over de reactor hebt gelezen in de berichten op dit forum, je hebt wat foto's gezien, misschien een veiling voor een reactor, maar als je verwacht dat iemand je er een verkoopt... leer verdomme wat een reactor eigenlijk is, hoe je er onderhoud aan pleegt, welke onderdelen het snelst slijten, wat je beperkingen daardoor zijn en wat je ermee kunt doen, welke specificaties je wilt voor je synth (zulke grote reactors worden meestal besteld voor één specifieke synth en er worden aangepaste dingen aan toegevoegd), de verkoper zal verwachten dat je dit allemaal weet. Op het moment dat je zoiets doms vraagt als hoe je het water op de reactor aansluit, kun je er verdomd zeker van zijn dat ze je zullen aangeven of zullen proberen misbruik van je te maken.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Koop het gewoon. Haal het op en controleer of er GPS op zit als je paranoïde bent. Mijn mensen hebben reactoren uit China besteld en ze zijn aangekomen. Maar ze werden niet gecontroleerd op GPS.
Haal het ook op met een auto die niet naar jou te herleiden is en gebruik bij het bestellen een nieuw telefoonnummer voor communicatie met de koerier die het komt brengen.
Het beste is om het in een willekeurige straat te bestellen en daar te wachten op de dag dat ze het komen afleveren.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
@Zan444

Hebt u met succes een batchreactor besteld? Geeft u advies uit eerste hand?

In grote steden maakt het niet uit welke auto je gebruikt. Agenten van een speciale afdeling zullen worden toegewezen aan uw zaak en ze kunnen u volgen op straatcamera's in grote metropolen of u volgen met behulp van undercoverauto's. Deze drugsbestrijdingsafdelingen zijn getraind in het volgen van hun doelwit in meerdere voertuigen (de ene valt terug, de andere sluit zich aan om je te volgen), ze gebruiken nu drones en in een batch reactor zijn er oneindig veel meer plaatsen om zoiets kleins als een gps-zender te verbergen (boor bijvoorbeeld een stukje teflon uit en plak het daar of in het stalen frame, het is kleiner dan een AAA-batterij). Hoe dichter je bij de grens met Mexico komt, hoe geraffineerder en hoe waarschijnlijker het is dat je vanaf het begin samenwerkt met de DEA, omdat zij karteldoelwitten achtervolgen.

Machines bestellen is niet zo eenvoudig als ze ophalen, ontmantelen en vervoeren naar een veilige locatie. Bewakingsoperaties zijn de afgelopen jaren exponentieel geavanceerder geworden. Als je zo dapper bent, rot dan op, koop de reactor en ontdek het zelf.

IMO de enige optie die zinvol is, is een account openen bij een bedrijf dat er een kan produceren en na enige tijd de bestelling plaatsen met een goed excuus waarom je er een nodig hebt of een bedrijfsdekmantel hebben waarbij je een batch reactor gebruikt zodat je hem direct kunt kopen en na enige tijd kunt verplaatsen van de leveringslocatie.

Als je een legitiem bedrijfsfront hebt, is het zo simpel als de machine direct kopen en na enige tijd verplaatsen en afschrijven van de inventaris als total loss (piano erop gevallen, shit kapot, niet terug te halen). Dit is de makkelijkste en minst ingewikkelde manier.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
ook LOL @ "bestel het in een willekeurige straat". Ja, een vat voor chemische reacties dat wordt besteld in een verlaten straat zal absoluut geen argwaan wekken. Hetzelfde geldt voor "een nieuwe auto en een nieuw telefoonnummer", want dit zal van belang zijn als de politie je aanhoudt terwijl je de batch reactor in je pick-up laadt en om je ID vraagt. Het nieuwe telefoonnummer zal ze helemaal van de wijs brengen!

Haruki.Murakami

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Zoals @Loki12 zei: "Het bestellen in een willekeurige straat" is zeker geen goed idee. Ons plan is om het te bestellen op een "locatie midden op het platteland waar niemand is", omdat een van onze correspondenten daar een huis heeft. Het is geen verlaten straat die argwaan zal wekken.

Als er een geheime operatie wordt uitgevoerd, dan zullen we dat onmiddellijk merken omdat dit gebeurt op het platteland waar niemand echt in de buurt is. Daarom is je beschrijving van het risico dat we midden in de stad via CCTV gevolgd zouden worden, opgelost. We hebben ook gezegd dat we zelf een drone hebben, zodat we elk voertuig in het gebied kunnen zien en alles wat er in het gebied gebeurt. Als iemand bereid is om ons te volgen, merken we dat.

Naar mijn mening is dit de veiligste manier om de reactor te bestellen. Corrigeer me als ik het mis heb, maar de enige verbetering die ik nu kan bedenken is om nog een drone aan te schaffen en die de lucht te laten controleren op een politiedrone terwijl de andere drone een vogelperspectief heeft over het hele gebied.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
U hebt vooral een glasreactor nodig? Je komt uit Duitsland, ik heb een heleboel stalen vaten gekocht bij "kleinanzeigen" en laat mijn staal/lasman de aanpassingen voor me maken, op die manier ben je niet beperkt tot een volume van 100/200L zoals de glazen reactoren.