Question hulp nodig

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
mensen, hoe is het mogelijk dat lsd niet gepakt wordt aan de grens, of dat je persoonlijk de grens van het land verlaat met lsd, bijvoorbeeld, als ik een dubbelzijdig papier in een oog van mijn portemonnee plak en er lsd tussen doe, wat voor resultaat zal er dan gebeuren, en is lsd Decently detecteerbaar zoals andere drugs ?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Hoewel honden KUNNEN worden getraind om LSD te vinden, is de kans dat je er een tegenkomt die LSD vindt minimaal.
De swabtests die ze op luchthavens hebben, kunnen het ook detecteren, maar het is een extra optie bij het kopen van het apparaat, de meeste zijn basismodellen die de populairste drugs detecteren.

Pharmacist487

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Naar mijn mening hangt het af van het agentschap of de verzenddiensten die u gebruikt. Omdat sommige pakketten versturen als prioriteitspakketten waar niet mee geknoeid kan worden. Sommige gebruiken methoden zoals het verzenden van een verjaardagskaart omdat het een zeer licht gewicht

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Hoe kan het gevonden worden dankzij honden, aangezien lsd geen geur heeft? Kunt u dat uitleggen? Dingen die naar ons land worden gestuurd als brieven, niet als vracht, worden meestal niet geopend.Omdat er persoonlijke privédingen in de brief kunnen gebeuren, worden er meestal papieren verstuurd, als ik lsd tussen de papieren doe en er geen zwelling in de brief zit, denk ik niet dat er een probleem zal zijn, wat denken jullie jongens?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Ja, dat kan ik.Alle stoffen hebben dampdruk, of ze nu ruiken of niet.Dat betekent dat er kleine deeltjes door de lucht vliegen, zoals gewoonlijk.Een hondenneus zal zo'n deeltje oppikken en HEEY WAIT A MINUTE zeggen en het signaal geven.
Natuurlijk wordt een positief hondensignaal meestal veroorzaakt door de geleider door een discreet signaal of een opeenvolging van woorden: braaf, twee keer braaf of iets dergelijks, waardoor de hond alert wordt en de geleider een reden heeft om je volledig te fouilleren.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Doe het op gummibeertjes en verzegel de verpakking weer alsof deze nooit geopend is :) Bedank me later! Dat is de manier die veel psychonauten gebruiken om hun lsd van de EU naar Azië te krijgen, wat een zeer riskante route is.

Zorg ervoor dat je gloednieuwe handschoenen gebruikt (nitril omdat DNA daar ook niet doorheen komt) om de verpakking te verzegelen zodat er geen LSD-sporen achterblijven aan de buitenkant van de zak.

Idealiter koop je een pakje gummibears dat je kunt krijgen in de luchthaven vanwaar je reist, in precies dezelfde maat... zodat je er bij aankomst in het land van bestemming uitziet als een toerist die wat snoepjes heeft gekocht in de duty free.

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Ik begreep wat je zei, maar er is een probleem, het proces van het nemen van een jelly bean doos en het erin stoppen moet voor de luchthaven zijn, dus het pakket moet door xray.Ik heb het over voor de xray probleem, zou het niet de aandacht trekken tijdens de xray transit als iemand een pakket jelly beans bij zich heeft voor een internationale reis? ook, wat zeg je van het meenemen van lsd in een brief uit een ander land? Ik sta open voor dit soort nieuwe ideeën over lsd.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Wat ik bedoelde is dat je de gummibeerzak thuis klaarmaakt en helemaal naar het land van bestemming brengt.
Ik kende mensen die dat deden met landen met een zeer hoog risico en ze gebruikten niet eens propper gummibear bags, ze gebruikten gewoon plastic zakken.

Ik denk dat een brief ook zou kunnen werken.

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Heb je het over LSD injecteren in kleine beertjes? Dat is slim.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Ja, dus één gummibeer is één reis.

Ze zullen je gummibears zeker niet controleren :D :D