Question hulp nodig

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Als we een medicijn willen maken dat het laagste budget vereist en we de materialen gemakkelijk kunnen verkrijgen, wat moet het dan zijn en het moet eenvoudig zijn, wat gedaan kan worden met basiskennis of kennis van scheikunde op intermediair niveau.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Misschien zou het ons helpen om te weten in welk land je bent, omdat verschillende dingen legaal zijn om te kopen in verschillende landen, of inheemse planten kunnen worden geëxtraheerd en vervangen. Voorbeelden: als ma-hang groeit waar je woont, geweldig. Of misschien betelnoot. Of Virola, Phylaris, Erythroxlum zou handig zijn. Het extraheren van etherische olie als uitgangspunt is meestal eenvoudiger dan totale synthese.
 

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
ik woon in turkije
ı wil iets te maken, maar ı hebben liefde scheikunde informatie kunt u iets aanraden om te leren hoe om cokes spesific een spul
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik weet niet zeker wat je vraagt, maar als het specifiek "cokes" is, nee. Dat is een zeer moeilijke synthese die totale controle van elk aspect van de chemie vereist. Negatieve temperaturen, inerte atmosferen, het ecgonine molecuul heeft een sterke neiging om te epimeren tot het pseudo... Zorgvuldig onderzoek van eerdere methoden toont aan dat meer dan de helft daarvan resulteerde in een chemische stof met de verkeerde ruimtelijke ordening. Een enantiomeer, een isomeer, een diasteromeer, een meso. Een epimer.
 

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Kunt u mij vertellen welke weg ik moet volgen over basischemie, ik heb een gemiddeld kapitaal, als u een manier voorstelt, zou ik erg blij zijn.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Groeit Papivar somniferum daar niet? Er zijn 100 dingen die je ermee kunt doen. Je kunt het extraheren, scheiden, vervangen, alles van de meest elementaire chemie 101 tot moleculen die krachtig zijn vanaf 10 mg. Ik denk dat er verschillende soorten salvia groeien die kunnen worden geëxtraheerd tot krachtige meditatiemiddelen (delirientia). Ik heb een paar links naar etnobotanie bekeken. Ze gaven geen chemische analyses, dus ik kan niet met enige autoriteit spreken over de drugs die daar groeien. Praat met een ouderling of met mensen die bekend zijn met het medicinale gebruik van planten. Pijnstillers, kalmerende middelen, stimulerende middelen, hallucinogenen... Schrijf de namen op. We zullen zien of we de planten kunnen identificeren en zo de chemische stoffen die ze bevatten. Lotusbloemen, grassen, struiken, Er zitten drugs in veel soorten planten en door een paar moleculen te vervangen, kun je sterkere drugs maken. Cathulus edulis misschien? Noteer ook de namen van giftige planten. Soms is gif medicijn en soms is medicijn gif. Het zit hem allemaal in de dosis (of de rangschikking van moleculen).
 
Top