Question Monomethylamine 40% water

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
Oke normaal gesproken maak ik mdma met de volgende chemicaliën
Pmk-olie
Monomethylamine 99%
Methanol
NaBH4

Maar nu heb ik Monomethylamine 40% water ontvangen, waardoor ik een foutmelding krijg of het water een probleem zal zijn voor het maken van de freebase mdma. Kan iemand me hiermee helpen?

Ik dacht eraan om de pmk-olie 10 minuten te roeren met Monomethylamine 40% water. En het dan te laten rusten tot de pmk-olie naar de bodem van de jerrycan zakt en de mono/water erboven blijft.

Haal dan de mono/water eruit en laat de pmk-olie staan zodat ik er methanol aan kan toevoegen en NaBH4 kan blijven toevoegen.
Zal dit een goede manier zijn om het water eruit te halen, of moet ik alles erin laten zitten.

Weet iemand of het water een probleem zal zijn voor het hele proces?

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Water zal een probleem zijn voor de vorming van de imine. Gebruik een methylamine-methanoloplossing, ethanol kan ook. Ik kan me enkele nabh4-synthesen met methylamine-wateroplossing herinneren van lang geleden (de tijd van "the hive"), maar van wat ik me herinner waren ze allemaal laag in opbrengst (20-35%) Dit is allemaal van wat ik me herinner van lang geleden... ik heb het zelf nooit geprobeerd, ook omdat ik altijd een leverancier had voor monomethylaminegas, en later voor de al gemaakte oplossing in methanol....

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
Ik gebruik altijd monomethylamine gas
Maar deze keer heb ik monomethylamine gemengd met water.

Dus je zegt dat het beter is om het niet te gebruiken?

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Ik zeg: probeer het eens op kleine schaal en rapporteer ons de resultaten.
Als dat niet lukt.... Niet gebruiken... 😅

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
Ik ga het proberen... zal mijn methode ook proberen. Gewoon eruit halen na het roeren en dan doorgaan met methanol.
Ik heb geen tijd meer om monomethylaminegas te bestellen en dat is balen.

Ik zal verslag uitbrengen met resultaten

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Ik las in oud materiaal dat ik nog heb, en iemand rapporteerde 56% met methylamine aqua oplossing. Dus bewijs alsjeblieft dat ik het mis heb, ik hoop dat het werkt met een betere opbrengst! Het zal alles veel gemakkelijker maken. Bestel gewoon methylamine hcl en maak je eigen methylamine aqua oplossing 40%, in plaats van die 200L vaten te bestellen.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
De methode die ik zou bedenken is:
Meng je mdp2p met methanol, voeg je methylamine aqua oplossing toe, voeg nu je nabh4 toe onder krachtig roeren,

voeg wat extra water toe, scheiden. Kook het kleine beetje water en methanol dat nog in je mdma base zit af (destilleer uiteindelijk je base, ik heb dat nooit gedaan, maar sommige mensen doen dat wel. Voeg aceton toe en kristalliseer met hcl.

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
Ja, dit is de methode waar ik het over had. Maar in plaats van te beginnen met mdp2p en methanol...
Ik dacht eraan om eerst te beginnen met mdp2p en een mono/wateroplossing.

De mdp2p scheiden van de mono/wateroplossing.
Voeg dan de methanol toe aan de mdp2p.
ga dan verder met het proces zoals je hebt beschreven.

Ik zal er binnenkort mee beginnen en wat foto's en resultaten toevoegen.

Ik zal zowel jouw als mijn manier proberen. Eens kijken wat er gebeurt en hoeveel rendement ik eruit haal.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Waarom ik denk dat de procedure die je hebt geschreven niet zal werken: methylamine lost beter op in water dan in methanol.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Ik vond een oude procedure met mono/water

Borohydride reductie (NaBH4) werd als volgt uitgevoerd: waterige oplossing (40%) van methylamine (2 ml) werd toegevoegd aan een koud mengsel van MDP-2-P (1,51 g) in MeOH (5 ml). Het mengsel werd afgekoeld tot -20 °C en vervolgens werd NaBH4 (30 mg) langzaam toegevoegd. Na het oplossen van het reductiemiddel werd het reactiemengsel gedurende twee uur bij -20 °C gelaten. De toevoeging van NaBH4 werd drie keer herhaald, in porties van 30, 30 en 40 mg, en het reactiemengsel bleef gedurende 24 uur bij -20 °C. Methanol werd verdampt, 10% HCl (10 ml) werd toegevoegd aan een residu, en de oplossing werd gewassen met CH2Cl2 (3 ml x 8 ml). De organische oplossing werd geëxtraheerd met 10% HCl, de gecombineerde waterige lagen werden alkalisch gemaakt met 25% NaOH (~10 ml) en geëxtraheerd met CH2Cl2 (3 ml x 10 ml). Gecombineerde extracten werden gedroogd boven MgSO4, verdampt, een residu werd opgelost in Et2O (18 ml), en droge HCl werd door de oplossing geleid. Het neerslag van MDMA HCl werd afgefiltreerd, gedroogd en gehomogeniseerd voor analyse.