Oom heeft zeker gelijk
Ik bedoel, met 300 mg ervaar je eerst een genot dat de spieren doet smelten en vervaagt in een totaal ontspannen toestand, na 30-45 minuten begint de tweede fase, je voelt je misschien 10 minuten slaperig en een beetje duizelig, maar de zorgen worden weggespoeld door een orgastische warmte die zich in je lichaam voortplant, zoals het beste van opioïden gelukzaligheid. Maar dan zonder vervelende knikjes. Wanneer je denkt dat het niet beter kan, treedt na 60-70 minuten de laatste fase in, die je lichamelijke welzijn aanvult met een zeer humeurige, zachte euforie - gezellige stimulatie die de cirkel rond maakt en de meest wenselijke staat bereikt die drugs kunnen bieden (tenzij je natuurlijk op zoek bent naar psy/dissos effecten). Na ongeveer 3 uur, nadat je de tijd in nirvana hebt doorgebracht maar met een zeer lucide, geanimeerde geest - zonder wakker te worden in een andere kamer zoals gemakkelijk kan gebeuren met benzoblasten of sterke opioïden, kun je gaan slapen en de beste slaap hebben die je je kunt herinneren, fris en totaal tevreden wakker worden van de ervaring.
Oom had waarschijnlijk verhalen kunnen vertellen over iets dat zelfs de hemelse ervaring van MQ overtrof, een andere klasse die nergens meer te vinden is, behalve voor wat bijna-nul recreatief gebruik - wat bijdraagt aan de MQ'sque ervaring, een extra on-set eerste 20 minuten die een piek van euforie en stimulatie geven zoals het beste van cocaïne en puurste amfetamine gecombineerd - voordat je overgaat in de andere 3 fases die hierboven beschreven staan.
Momenteel heb ik het IRL erg druk, maar ik zou het leuk vinden om meer over zulke onderwerpen te praten - het liefst in een privégroep?
Aan alle andere lezers die MQ-analogen overwegen: doe wat je wilt, maar blijf uit de buurt van NMQ, het zou je echt een gratis kanker kunnen geven (niet dat het zeker zal gebeuren als je het probeert, maar toch, tussen de toxiciteit en het onbekende "hoeveel is te veel om een mutageen effect te krijgen", afgezien van het feit dat het niet is zoals de echte MQ - is het niet de moeite waard om een risico te nemen. MMQ geeft je stuiptrekkingen bij > 40-50 mg, ik zou zo'n ervaring ook niet aanraden. En als je iemand vindt die beweert het echte spul te hebben en je gaat het kopen, laat het dan voor je eigen veiligheid testen in een laboratorium. Blijf alsjeblieft veilig, zulke mooie verbindingen kunnen om verschillende redenen dodelijk zijn en ze moeten niet worden beschouwd als "RC's" van andere bekende klassen.