Looking for a vendor Methaqualon in Europa

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo,

Ik heb vaak gehoord dat methaqualon makkelijk te synthetiseren is en dat je de precursors makkelijk kunt krijgen, maar waarom produceert of verkoopt niemand het in Europa?

Negenennegentig procent komt uit China of India en het is moeilijk om methaqualon uit deze landen te smokkelen, vooral naar mijn land, omdat elk pakket dat daar vandaan komt grondig wordt gecontroleerd. In Zuid-Afrika is het het makkelijkst om methaqualon te krijgen; als je in contact komt met de dealer die de pillen maakt, kun je zelfs puur methaqualonpoeder krijgen. Maar zoals ik al zei, is smokkelen een uitdaging.

Ik ben op zoek naar een connectie voor een langetermijnzaak in Europa. Ik wil het niet kopen voor persoonlijk gebruik; ik wil het in pilvorm verkopen en Quaaludes herintroduceren in Europa.

Neem contact met me op als je aan goede hoeveelheden kunt komen en je prijs goed is.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Ik denk dat er gewoon niet genoeg vraag naar is in Europa. Het beste wat u kunt doen als u het wilt, is het gewoon zelf produceren.

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ik ken een goede chemicus, maar de precursoren en het materiaal om de precursoren te maken worden in mijn land erg in de gaten gehouden. En als ik de precursoren uit India of China zou smokkelen, zou ik ook methaqualonpoeder/pillen kunnen smokkelen.

Ik heb een contactpersoon nodig die kan smokkelen of die vanuit Europa verscheept.

View previous replies…

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Ja, maar ze zijn super eenvoudig te maken, je kunt ze gemakkelijk maken van basismaterialen. Acetylanthranilzuur van ftaalzuuranhydride of methylanthranillaat, toluidine van tolueen en voor de katalysator kun je van alles gebruiken, zoals PCl3, POCl3, PCl5 of polyfosforzuur. Kwalitatief is het een heel eenvoudige synthese.

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Iedereen zegt me dat het gemakkelijk is, maar niemand wil quaaludes verkopen of maken. Dus of het is niet makkelijk, of niemand wil geld verdienen lol.

Maar toluidine is zeer giftig, dus je hebt goede apparatuur nodig om geen kanker te krijgen.

En geloof me, de vraag is er. Ik zou makkelijk 20-30k pillen per maand kunnen verkopen. Quaaludes zijn een unieke drug, beter dan benzo's.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Ja, de vraag zal er zeker zijn, maar denkt u niet dat mensen het maar 1 keer zullen proberen en dan niet meer? U moet het eerst meer promoten in de mainstream, dan is er veel geld te verdienen.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,894
Deals
1
Handschoenen, gezichtsmasker en afzuigkap? Het is niet gevaarlijker dan de productie van Al/Hg of andere nitroverbindingen die in clandestiene syntheses worden gebruikt.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
ja Al/Hg is gewoon op een ander niveau oplosbare kwikzouten zijn rl niet om mee te spelen maar o toluidine is niet zo erg. een gasval en een ademhalingsapparaat is waarschijnlijk genoeg.

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
50 van mijn klanten zouden het direct kopen en geloof me, quaaludes zou zich als een lopend vuurtje verspreiden in mijn land.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
hm ig ga er dan voor om som te maken. je hebt er geen chemicus voor nodig

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Dit is het enige wat ik ooit heb willen doen. Breng de ludes terug :D Misschien volgend jaar! Ik blijf dit jaar alleen 4MMC koken.