huidverzorging voor meth-gebruikers

ni37ybtt7m

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 5, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Meth heeft de reputatie dat het de huid van mensen lelijk maakt. Ik kan dat met eigen ogen zien. Heeft iemand, afgezien van normale hygiëne, aanbevelingen voor remedies tegen de effecten van meth op de huid. Ik ben het zat om eruit te zien als een mutant.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
ja, ik heb onlangs voor het eerst meth geprobeerd en ik krabde mijn nek helemaal open zonder reden. persoonlijk vond ik dat het hielp om mijn haar vast te binden, ik ben daarna gestopt met mijn haar/nek zo veel te verknoeien. ik heb gehoord dat prenatale supplementen kunnen helpen bij de haargroei en de huid en nagels kunnen verbeteren, dus probeer dat eens. er zijn ook andere goede vitamines. neem supplementen en eet gezond en het komt goed met je.

als je problemen hebt met aan je huid pulken, houd je nagels dan heel kort. de zepen en shampoos die je gebruikt zijn ook belangrijk. gebruik zachte, idealiter die voor droge/beschadigde huid/haar. vergeet ook niet om gehydrateerd te blijven, van binnen en van buiten. smeer je in na het epileren en drink veel water.
 
  • Like
Reactions: vis

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
25
Points
3
Je hebt veel te veel gedaan. Als je het kunt afmeten, neem dan 5 mg en ga vanaf daar omhoog tot het gewenste effect. Ik neem af en toe 5 mg. Zulke kleine hoeveelheden hebben minder effect op je lichaam. Wees voorzichtig. Ik denk altijd hoe kan ik de slechte bijwerkingen minimaliseren en doe dan een kleine dosis en ga van daaruit verder. Neem vooraf ook een multivitamine of iets dergelijks. Ik hou van eten voordat ik een medicijn neem.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Ik was vroeger een grote fan van addys die eigenlijk geperste meth waren. Ik had nooit problemen met krassen of plukken. Met meth is het belangrijk om goed voor jezelf te zorgen en voldoende te slapen. Als je verslaafd raakt, is dit waarschijnlijk moeilijk, maar als gelegenheidsgebruiker moet je slapen als je niet gebruikt.
 
Top