Question Meth hcl zouten naar kristallen hoe?

Dontstopgetit

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Een vriend van me gaf hem een waterfles gevuld met vloeistof, maar mijn vriend geeft me de fles en zegt dat hij moet dampen.
Dus ik deed de hele inhoud in een Pyrex schaal en keek hoe het verdampte en alles wat overbleef was wat wit ish zout waarvan ik denk dat het meth hcl is?
Hoe kan ik dat kristalliseren? Want als ik het probeer te roken, duurt het zo lang voordat het weer barst en als het dan barst, zijn het net kleine dingetjes als dat logisch is.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
De juiste troep zou veel lijken op spinnenwebben, cirkelvormige lussen van uitstralende stralen. Wat je beschrijft lijkt in niets op meth hcl.

View previous replies…

Dontstopgetit

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Sorry, ik had het in detail moeten uitleggen

Dus toen ik probeerde af te dampen, had ik duidelijk niet genoeg kennis.
Ik goot het in een schaaltje en plaatste het direct boven hitte waardoor ik het vaste droge product aan het einde overhield. Ik moet het echter zo snel verwarmd hebben dat het eindproduct troebel was en er niet kristalachtig uitzag, dus ik heb er per ongeluk kraanwater in gegooid om het op te lossen in plaats van gedestilleerd h20.
Hoe dan ook, ik heb het geprobeerd en het is zeker het product, maar is er iets te doen aan het uiterlijk en de tijd die het nodig heeft om uit te harden na het aansteken?

Attachments

• ZhBkzyAlHa.jpg
    ZhBkzyAlHa.jpg
    4.8 MB · Views: 157
  • RcXnb6ShFy.jpeg
    RcXnb6ShFy.jpeg
    3.4 MB · Views: 159
  • q0zkBpenGu.jpeg
    q0zkBpenGu.jpeg
    3.4 MB · Views: 144
  • ndrkyYQbsD.jpeg
    ndrkyYQbsD.jpeg
    3.8 MB · Views: 153

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Een A/B-extractie zou veel bijdragen aan dat doel. Ik heb een tabel van mengbaarheid in mijn bestanden, maar in principe zou je een basisch chemisch product gebruiken om de hcl te neutraliseren en de olie op te vangen die op de top drijft (dit is methamfetamine base). Los dat vervolgens op in een ander oplosmiddel en borrel er HCl-gas doorheen of voeg druppelsgewijs HCl-zuur toe en laat de meth HCl neerslaan, kristalliseer het vervolgens opnieuw.

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Ik kan me vergissen, maar ik geloof dat je verwijst naar wat wij in de VS "wagon wheels" noemen. Meestal zie je dat bij wat idiot ephedrine wordt genoemd. Dat is dope die nog niet klaar is met reageren, het is er te vroeg afgehaald. Ik verwijs naar een rode p-methode. Echte meth, wanneer je het vaped, is een ring van lange scherpe kristallen die naar binnen gericht zijn in de richting van het centrum, helemaal rond het schaaltje. Binnenin zitten V-vormige kristallen. Dat is wat je aan de oppervlakte ziet. Daaronder zit wat lijkt op natte suiker... totdat het helemaal opdroogt.
Maar dat is zeer hydroscopisch. Om de kristallen te vormen waarvan ik denk dat die kerel ze wil hebben... los je je troep gewoon op in warme alcohol, ethanol en een beetje gedestilleerd water. Net genoeg om op te lossen wat je hebt. Laten zitten tot het droog is. Niet storen tot het droog is.
Bedankt.

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Ik bedoelde IDIO EPHEDRINE. De spellingscontrole had me weer te pakken. Ik bedoelde niet idioot .... Lol

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Jodiumefedrine. Je hebt je zelf deze keer jodium-efedrine een tussenproduct wanneer je hydronzuur of jodiumfosfor gebruikt. Dat ziet er voor mij nog steeds uit als eutylon, maar uiterlijk is niet alles. Soms neem ik mijn verbrande meth en haal er aceton door en droog het in een taartpan op het fornuis en het ziet er ongeveer hetzelfde uit als dit, maar een beetje glanzender.

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Ik zeg niet dat ik er zeker van ben dat het dat is... Ik ben het er wel mee eens dat ik dit in de eerste plaats niet zou vertrouwen, en tenzij die kerel op zoek is naar slechte karma, zou hij het niet op straat moeten zetten zodat iemand anders er misschien aan sterft.🤬 Voor zover ik weet, kun je gelijk hebben over wat het is, maar ik weet zeker dat we het erover eens zijn dat het beter in de prullenbak kan verdwijnen dan iemand pijn te doen. Ik zou erg op mijn hoede zijn voor de klootzak die het aan hem heeft gegeven. Iedereen die de tijd, moeite en risico's neemt om iets te maken, gaat het zeker niet zomaar weggeven. Dat wil zeggen, tenzij hij je uit beeld wil hebben. Dat is de ENIGE reden die ik kan bedenken. Als iemand mij zoiets zou geven, zou ik het terug kraken uit nieuwsgierigheid. Iedereen zou dat doen. Maar als het zo terugkwam? Dan zou ik er een paar jongens van dichtbij en persoonlijk naar laten kijken. Idk eigenlijk... Ik zou op zijn minst op mijn hoede zijn voor die jongen.
Het is het sociologische aspect van het vak dat voor mij jaren geleden ook het moeilijkst was. Maar na twee veroordelingen omdat ik iemand vertrouwde, ....

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Als het eutylon was, zou je het weten. Eutylone smaakt naar zwarte drop en niet naar meth. Wat voor mij soms naar zwavel of jodium smaakt, maar zeker niet naar drop.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Iemand stuurde me een paar weken geleden een gratis monster van eutylone, het was de eerste keer dat ik het in levende lijve zag. Dit is het zeker niet. Eutylone "barst" in geen enkel opzicht terug. Het verandert in een bruine amorfe vaste stof die doet denken aan amber. Helemaal geen kristallen

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Als je het gewoon beter wilt maken, maar niet wilt dat het "ijs" is, dan kun je het zo fijn mogelijk malen en spoelen met ijskoude aceton. Een andere optie is om er kokende watervrije alcohol op te gieten en het heet te filteren. Dan kun je nog steeds proberen het te herkristalliseren, maar het wordt niet helemaal helder op die manier.

Dontstopgetit

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Heya welk oplosmiddel zou niet het beste zijn, want ik heb nog een keer gekookt en mijn eindproduct ziet er zo uit
Smaakt echt zout als echt sterk lol en natuurlijk duurt het jaren om terug te kraken in de pijp het is bijna gewoon meth olie die ik probeerde te verdampen en kristalliseren wat heb ik verkeerd gedaan en hoe kan ik repareren? Ik zal binnenkort een foto sturen

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Het is waarschijnlijk een meth gemaakt van ethyl 2 fenylacetoataat (de bmk precursor) en gereduceerd door Al/Hg (ik weet het bijna zeker, want de eerste keer dat ik meth maakte op deze manier was het resultaat hetzelfde uitziende, trage crack-backing spul en aan het einde wanneer het gerookt wordt kookte het een soort van (destilatie verwijderde de impirites en ik heb nooit zo'n probleem gehad).

gumkac1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
ja, het lijkt op p2p meth. als dat het geval is, krijg je het kristal waarschijnlijk niet. Ook al is het me vandaag per ongeluk gelukt om meth racemaat te kristalliseren, ik voeg er een foto van bij, ik was verbaasd, ik heb nog nooit zoiets gezien. Het kristalliseerde ongeveer een maand in een gesloten container bij ongeveer min 5 graden Celsius. Als je D-meth hebt, los het dan op in alcohol, verwarm het, filter het en laat het langzaam kristalliseren. Of probeer bevroren aceton. Er zijn veel instructies voor herkristallisatie
EtaQ2MSbnp
Na6hDorvid
W3k9LMRXEW

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Nu dit terugkomt in mijn feed, dat (de op) is zeker geen meth. Het is het spul dat China verkoopt als onderzoekschemicaliën. Het is een gesubstitueerde cathinon. Ze noemen het BU kristal of iets dergelijks. Het is zeker een stimulerend middel, dat enkele tientallen mensen het leven heeft gekost. Ik was me niet bewust van het bestaan ervan toen dit werd gepost, maar ik ben ervan overtuigd dat wat op je foto's staat een cathinon is en zeker geen methamfetamine.

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Het doet me denken aan een rode p en ik kok die nog niet klaar was met reageren. Kraakt niet terug bij de eerste keer vapen. Laat het staan en het komt terug met allerlei kleverig spul en wie weet welke kleur.
Maar alle rode p die ik ooit heb gebruikt, geeft lange, dunne, scherpe kristallen terug die naar binnen zijn gericht, aan de buitenkant, terwijl het midden een cluster is van v-vormige kristallen. Niets zoals wat hij laat zien. Waarom zou je iemand zo vertrouwen om zijn proefkonijn te zijn, ik heb geen idee. Eerste rode vlag, hij gaf het aan je om te vapen op ....? En dacht hij dat hij dat uit de goedheid van zijn hart had gedaan? Ik zou heel voorzichtig zijn met je vriend, als ik in jouw schoenen stond.

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Het lijkt erg veel op meth met sporen magnesiumsulfaat of natriumsulfaat of alleen de langzame kristallisatie reacemate kristallen ziet er zo uit in mijn lange ervaring van het maken van meth op verschillende manieren de precuror die ik noemde had onzuiverheden problemen bij het verminderen, maar wie weet niemand kan een stof identificeren van foto ....