Mephedrone (4-MMC) testprotocol

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1

Inleiding

Je krijgt een ongebruikelijk mephedonproduct en wilt experimenten uitvoeren om vervuiling en vermenging te testen. Gebruik dit artikel als leidraad voor experimenten. Er is een lijst met manipulaties met het mephedonproduct, nuttige informatie voor thuistests en een beknopte productbeschrijving.
Mephedrone wordt verkregen als racemisch product, een mengsel van zowel R-(D-) als S-(L-) stereoisomeren: R-mephedrone (R-MEPH) en S-mephedrone (S-MEPH).
WUQr8ifN56
Er was een substantieel verschil in de neurofarmacologische profielen van R-MEPH en S-MEPH, waarbij S-MEPH een groter serotonerge profiel had en een milde activering van de motoriek en geen belonende eigenschappen bij de onderzochte doses vertoonde, terwijl R-MEPH meer een dopaminerge stimulans-achtig profiel had met zowel activering van de motoriek als beloning. Terwijl R-MEPH en S-MEPH vergelijkbare effecten vertonen op het vrijkomen van dopamine, is de R-stereoisomeer veel zwakker in zijn vermogen om 5-HT (serotoninereceptor) vrij te maken. Met behulp van de DAT/SERT-ratio (dopamine transporter/5-HT transporter), een metriek die de voorkeur definieert voor geneesmiddel-geïnduceerde afgifte-effecten bij dopaminerge neuronen boven 5-HT neuronen, vertoont R-MEPH een 50-voudig grotere voorkeur voor het dopaminerge systeem dan S-MEPH.
De bevinding dat R-MEPH effectiever is dan S-MEPH in het produceren van repetitieve bewegingen verschilt opnieuw van amfetamine en methamfetamine, waar amfetamine en methamfetamine enantiomeren geen significant verschillende toename in stereotype veroorzaken. In combinatie met de dopamine- en 5-HT-afgiftetestgegevens laten MEPH-enantiomeren een neurochemisch en gedragsprofiel zien waarbij R-MEPH meer dopaminerge effecten vertoont in vergelijking met S-MEPH, in tegenstelling tot waarnemingen met verschillende verbindingen met een vergelijkbare structuur.

Het product wordt omgezet in een zout. Meestal zijn dit zoutzouten van mephedrone. Een perfect zuiver product heeft vrijwel geen geur of ruikt naar een farmaceutische stof, heeft geen uitgesproken kleur (zuiver wit meel of doorschijnende witachtige kristallen).

Er zijn verschillende productvormen van mepehdrone op de wereldmarkt: kristallen, kristalpoeder, poeder en meel. De meest zuivere vorm zijn kristallen, die worden verkregen door recristallisatie van mephedrone poeder of rechtstreeks uit synthese massa. Kristalpoeder en meel kunnen overigens dezelfde zuiverheid hebben als kristallen.
XbqKj8yvrF
Ly3i9hMqeE
IGkOaCoY9g
L3ODEngZUu
Hcuk7LNlGo
FWwVaI6AmK
3TgqQRHCJG
Alle productvormen hebben dezelfde effecten na gebruik en dezelfde moleculaire formule. Sommige mensen denken dat kristallen krachtiger zijn, maar dit is misleiding. Het feit is dat kristallen een hogere dichtheid hebben dan een sterk verspreid luchtpoeder van mephedrone. De consument gebruikt onbewust een grotere dosis per keer dan voor meel, vandaar het resultaat.

Mogelijke bijproducten en niet gereageerde stoffen

Hoewel mephedrone gemakkelijk te produceren is, kan het in zeldzame gevallen worden verontreinigd door bijproducten en precursoren als 4`-methylpropiofenon; resines; iodium; broom; koper, of koperzouten (fijn gedispergeerd) van de broomvorming van de precursor kunnen in het eindproduct terechtkomen; methylaminezouten; 4'-methyl-2-broompropiofenon; n-methylpyrrolidon; DMSO; DMF; iso-mephedrone (1-N-methyl-1-(4-methyl)-fenylaceton); pyrazinen, die gevormd kunnen worden door deimerisatie van mephedrone.

De populairste bijmengingen van mephedrone

Door de eenvoudige synthese wordt mephedrone zelden verdund met niet-gedeclareerde stoffen. Het kan gaan om cafeïne, lidocaïne, zetmeel, zout, suiker enzovoort. Het product kan worden vervangen door stoffen die dezelfde fysieke en visuele kenmerken hebben, zoals witachtige kristallen of kristalpoeder, wit meel. Dit kan a-PVP, methadon, MDMA of amfetamine zijn.

Algoritme van de procedures.

1. Ten eerste moet je zorgen voor visuele controle van je spullen. Als je product een andere vorm en/of kleur heeft dan witachtige of kleurloze kristallen, meel of kristalpoeder, heeft het waarschijnlijk organische of anorganische synthese bijproducten, die de structuur en kleur kunnen veranderen. Mephedrone producten kunnen een zwakke beige tint hebben. Meer kleur betekent een vuiler product. Bijna alle onzuiverheden uit de synthese kunnen verwijderd worden door alkali-extractie, acetonwassen of herkristallisatie.

Wat bepaalt de kleur:
Geelachtig
- verkregen door inname van 4'-methyl-2-broompropiofenon, waardoor het product olieachtig wordt;
Geel - Geelbruin, bruin - harsen gevormd tijdens oververhitting van het reactiemengsel, jodium;
Groenachtig - verkregen wanneer 4'-methyl-2-broompropiofenon in het eindproduct terechtkomt;
Roodachtig, gember, aardkleuren - jodium/broom verontreiniging;
Blauw, blauwachtig - overtollige methylaminezouten;
Zwart, donkerbruin pasteus - n-methylpyrrolidon, DMSO, DMF.
PQSBNjh9UM
JPCmsveGox
BAqNkL4uec
6qEBNbIjvZ
XVzyZkSOKi
2. Geef als tweede een eenvoudig experiment met het opslaan van je product in water. Los 100 mg (100 mg is genoeg, maar meer is beter) van het mephedrone monster op in 10 ml water op kamertemperatuur. Als je monster goed oplost, betekent dit dat je waarschijnlijk een rustig zuiver medicijn hebt. Grote kristallen en klonten kunnen na verloop van tijd oplossen. Belangrijk: maal dichte klonten poeder voor het experiment fijn, er kunnen zich kleine klonten vormen in het sediment.
KpaFTk6OmE
FX3uJMcUNQ
N1XY0PWasp
oplossen
VgfYdn4p5A
6DjuaI3FnW
NsKeG947fn
Je moet de resultaten van het ontbindingsexperiment interpreteren. Als je product volledig onoplosbaar is of gedeeltelijk oplost, kan dit worden veroorzaakt door de toevoeging van cafeïne. Er zijn links naar eenvoudige experimenten om cafeïne in amfetaminepoeder te bepalen met Wagner's reagens en salpeterzuur en ammoniakoplossing. Deze methoden zijn ook geschikt voor mephedrone.
6ln8bT5yJF
Het kan ook MCC (microkristallijne cellulose), siliciumdioxide, anorganische zouten zijn (zie "Bepaling van onzuiverheid in synthetische PAS"). Precursors (methylaminehydrochloride of zouten, haloketonen) en isomerisatieproducten (iso-mephedrone en pyrazines, die kunnen worden gevormd door deimerisatie van mephedrone) kunnen worden bepaald met "Bepaling van onzuiverheden van mephedrone".
Ik kreeg mephedrone gemengd met zetmeel om te testen. Ik ontdekte het met een suspensie gemaakt in waterige oplossing. Verder heb ik een eenvoudig experiment uitgevoerd om dit te bevestigen. Je moet 3-4 druppels van 2 jodium alcohol oplossing toevoegen aan de wateroplossing van het mephedrone monster.
Alsde monsteroplossing blauw kleurt, betekent dit dat je monster zetmeel bevat.
Pax9u65Ctb
KbrEzd3eVx
29yuCBJaSh
P9mRrUJlqa
BJ0gRaItwK
AOnGvyml18
3. Bevestig ten derde de overeenstemming van het product met de aangegeven mephedrone door LF-tests (drugstestkits). Je krijgt een duidelijk resultaat over je stof en de toegediende verdovende stof (als die er is) en deze tests helpen bij het kiezen van de volgende stap.

4. Controleer de pH van de oplossing. Controleer ten vierde de pH van de oplossing. Het product mephedrone kan verontreinigd zijn door organische poederzuren (ascorbinezuur, citroenzuur, enz.), organische poederbasen (novocaïne, lidocaïne, cafeïne, enz.). In "Determination of impurity in synthetic PAS" (Bepaling van onzuiverheden in synthetisch PAS) wordt de methode voor het bepalen van deze onzuiverheden precies beschreven.

5. Vervolgens, als er geen verontreinigingen worden gevonden en je nog steeds twijfelt aan je mephedrone monster of LF-tests narcotische substanties laten zien, voer dan experimenten uit met testreagentia. Gebruik "Drugstestreagentia". Deze methoden helpen om het soort bijmenging te bepalen. Er zijn handleidingen, waarin de procedures en betekenis van de controlemethode worden beschreven, waarin je methoden voor de synthese van reagentia kunt vinden. Op basis van de gegevens van het testen van reagens experimenten, kun je het resultaat vergelijken en goedkeuren met TLC.

Zuivere 4-MMC testen
TCr1AGKtIQ
DkaJzcW9Iv
Q4ZigX6bDU

Je hebt bijvoorbeeld een testresultaat ontvangen met Marquis-reagens, dat geen kleur gaf. Het geeft aan dat het waarschijnlijk zuiver mephedrone is. Daarna heb je een paar druppels Mecke-reagens toegevoegd en de kleur van de druppels verandert in gelig. Meestal betekent dit dat je meph. verdund met a-PVP of MDPV. Neem een TLC-plaatje met een verontreinigd meph. monster, echte heldere meph. en heldere a-PVP en MDPV (als je die hebt), maak vier vlekken van stoffen en elueer ze, tel de Rf en vergelijk de resultaten met de literatuurgegevens. Als je monsterspots zich opsplitsen in twee of meer delen, die hetzelfde gehalte aan a-PVP of MDPV en helder meph. hebben, betekent dit dat je monster vervuild is met a-PVP/MDPV. Als je monster geen vlekken in het echte meph. niveau heeft, betekent dit dat je a-PVP/MDPV hebt met iets als mephedrone, een stof met vergelijkbare fysieke en organoleptische eigenschappen.
2ZWLiIan0P

Conclusie

Smeltpuntcontrole kan worden toegevoegd aan de tweede stap om te bevestigen dat de kwaliteit in orde is en om de mate van onzuiverheid te bepalen. Metdeze handleiding kan de mate van onzuiverheid worden vastgesteld, kunnen verontreinigende stoffen worden bepaald en kunnen de resultaten met verschillende methoden worden goedgekeurd.
 
Last edited:

Bill Gates

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 14, 2021
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Verschillende isomeren 3MMC en 2MMC worden verkocht op de markt, hoe kunnen deze worden onderscheiden van klassieke mephedrone (4MMC)?
 

Cocojamba

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 14, 2021
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Interessante vraag, maar ik denk dat ze ongeveer hetzelfde effect hebben
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Helaas kunnen deze nauwkeurig bepaald worden met GC-MS analyse of Raman spectroscopie. Als alternatief kun je TLC gebruiken om je product mephedrone (4-mmc) te vergelijken met 2- of 3-mmc. Vergelijk met het 4-mmc referentieproduct.
 
Last edited by a moderator:

gordones@elchapo

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 16, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik weet niets van scheikunde, maar ik weet wel hoe ik tabletten moet maken;
Hoe maak ik kristallen vanuit het niets?
welke componenten?
hoeveelheid van elke stof en koken?
Ik wil alles weten vereenvoudigd precies wat te gebruiken en hoe het te doen in de eenvoudigste manier, want ik ben geen chemicus dus het begrijpen van chemische codes is moeilijker
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Je hebt het verkeerde onderwerp gekozen om je vraag te stellen.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Eerst en vooral moet je de vraag correct formuleren, bijvoorbeeld over welke stofkristallen hebben we het? Open dan de sectie syntheses en zoek een onderwerp over kristallisatie van de gewenste stof. Waarschijnlijk zijn de antwoorden op je vragen al gepubliceerd.
Je kunt me schrijven en ik zal je vertellen waar je het antwoord kunt vinden.
 
Top