"Beste" is subjectief. De reductieve aminering van mdp2p met al/hg is vrij eenvoudig te volgen. Veel referentiemateriaal. Chemicaliën in handen krijgen is in het begin altijd het grootste obstakel. Maar er zijn genoeg bronnen te vinden op de forums om aan alles te komen wat je nodig hebt.
Ik heb ook zo'n video nodig, ik ben op zoek naar de makkelijkste manier om goede mdma te maken, maar Hamilton's Morris-video daarover is te snel voor mij... Hij spreekt erg snel AMD ik heb ondertitels nodig om Worda te begrijpen en de kans te hebben om te vertalen. Voor nu heb ik het eenvoudigste recept nodig, een lijst met apparatuur en reagentia. Bedankt voor uw hulp
Reactieschema: Apparatuur en glaswerk: 5 L rondbodemkolf; retortstandaard en klem om apparaat vast te zetten (optioneel); terugvloeikoeler; trechter; zeeffilter (keukenkwaliteit is goed); injectiespuit of pasteurpipet; pH-indicatorpapier; bekers (500 ml x2, 250 ml x2, 100 ml x2); vacuümbron...
bbgate.nl
De bovenstaande link legt uit hoe je van p2p methamfetamine kunt maken. Maar als je de p2p in de reactie vervangt door mdp2p (mols) zou het eindproduct mdma moeten zijn in plaats van methamfetamine.
Er lijkt een aantal gedetailleerde beschrijvingen en video's vastgepind te zijn in de ampetamine synthese sectie van de forums.
Er is daar genoeg om naar te kijken om je op weg te helpen.