Looking for a vendor MDMA-precursoren volledig legaal in de VS?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
67
Ik ben op zoek naar alternatieven voor de pmk-glycidaatesters en -zouten, en in de VS worden ze nu in de een of andere vorm in de gaten gehouden, van strikt illegaal tot op de speciale toezichtlijst. Ze zijn bekend en voor mijn veiligheidsbehoeften is dat een probleem.

Dus onlangs hebben ze deze chemische stoffen op de speciale toezichtlijst gezet;

methyl 2-(1,3-benzodioxol-5-yl)-3-oxobutanoaat (MAMDPA; MDMAPA).

Ik vraag me af of iemand de ethyl versie van deze chemische stof heeft.

Er is ook een niet-gecontroleerde amfetamineprecursor analoog aan MAPA, maar ik geloof dat MGPA, of methyl 3-oxo-4-fenylbutryaat, volledig legaal is in de VS, evenals ethyl 3-oxo-4-fenylbutryaat.

Ik vraag me af of de methyleendioxyversie van methyl 3-oxo-4-fenylbutryaat, of de ethylvariant, verkrijgbaar is.

Anders, als er nieuwe, Amerikaanse legale chemicaliën zijn, sta ik daar ook voor open. Als iemand me in de juiste richting kan wijzen, zou dat geweldig zijn! Hartelijk dank!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Geen van deze zijn "volledig legaal" in de VS onder de analogs act. Verreweg de meest low key precursor van mdma is Sassafras albilum. Het is overal verkrijgbaar in het oosten van de VS. 🇺🇸

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
67
Dat is een heel goed punt. Ik denk dat ik aan het kijken ben naar dingen die onder de analgoue act vallen, want het lijkt erop dat die niet vaak gebruikt wordt om te vervolgen. Sterk grijs gebied, als dat logisch is.

Dus dat zet mijn denkwijze op zijn kop

Sassafras komt meer voor dan alleen in het oosten, het zuiden en middenoosten hebben het ook. Het is erg handig voor scheikunde op persoonlijke schaal. Dat en vanille, lol.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Nou, het is een federale wet, wat betekent dat je aangeklaagd zou moeten worden door de Dea, en het zou een federale aanklacht en federale gevangenisstraf zijn als je veroordeeld wordt. Ik zou er niet op rekenen dat de lokale politie ze NIET zou bellen, ik ben er vrij zeker van dat ze dat wel zouden doen.

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
27
kijk eens hoe je je eigen mdp2p kunt synthetiseren. je kunt beginnen met ethylvanilline