- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 67
Ik ben op zoek naar alternatieven voor de pmk-glycidaatesters en -zouten, en in de VS worden ze nu in de een of andere vorm in de gaten gehouden, van strikt illegaal tot op de speciale toezichtlijst. Ze zijn bekend en voor mijn veiligheidsbehoeften is dat een probleem.
Dus onlangs hebben ze deze chemische stoffen op de speciale toezichtlijst gezet;
methyl 2-(1,3-benzodioxol-5-yl)-3-oxobutanoaat (MAMDPA; MDMAPA).
Ik vraag me af of iemand de ethyl versie van deze chemische stof heeft.
Er is ook een niet-gecontroleerde amfetamineprecursor analoog aan MAPA, maar ik geloof dat MGPA, of methyl 3-oxo-4-fenylbutryaat, volledig legaal is in de VS, evenals ethyl 3-oxo-4-fenylbutryaat.
Ik vraag me af of de methyleendioxyversie van methyl 3-oxo-4-fenylbutryaat, of de ethylvariant, verkrijgbaar is.
Anders, als er nieuwe, Amerikaanse legale chemicaliën zijn, sta ik daar ook voor open. Als iemand me in de juiste richting kan wijzen, zou dat geweldig zijn! Hartelijk dank!
Dus onlangs hebben ze deze chemische stoffen op de speciale toezichtlijst gezet;
methyl 2-(1,3-benzodioxol-5-yl)-3-oxobutanoaat (MAMDPA; MDMAPA).
Ik vraag me af of iemand de ethyl versie van deze chemische stof heeft.
Er is ook een niet-gecontroleerde amfetamineprecursor analoog aan MAPA, maar ik geloof dat MGPA, of methyl 3-oxo-4-fenylbutryaat, volledig legaal is in de VS, evenals ethyl 3-oxo-4-fenylbutryaat.
Ik vraag me af of de methyleendioxyversie van methyl 3-oxo-4-fenylbutryaat, of de ethylvariant, verkrijgbaar is.
Anders, als er nieuwe, Amerikaanse legale chemicaliën zijn, sta ik daar ook voor open. Als iemand me in de juiste richting kan wijzen, zou dat geweldig zijn! Hartelijk dank!