Question Lsd, donker poeder?

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Hé, ik zou graag willen weten of iemand ooit LSD heeft gezien in de vorm van grijs/zwart poeder. Iemand die ik ken bestelde een kleine hoeveelheid bij een Chinees bedrijf en ik denk dat hij is opgelicht... hij mengde 0,22g in 100ml IPA, maar de testpersoon kon geen effecten voelen na 2-3 druppels. Heeft iemand een idee? Misschien heeft hij iets verkeerd gedaan. Maar ik heb nog nooit gehoord van zwart poeder lsd.

Gale

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
10 jaar geleden was zwart of donker LSD-poeder niet ongewoon, de zuiverheid nam enorm toe en de prijzen daalden na het TGUK VS JOR-conflict. Ik noemde het donkere spul altijd china xtal. Een verkoper op TMG verkocht een china lsd catalogus die lichtbruin was. Ik weet niet zeker wat je hebt, maar het klinkt misschien als precursormateriaal. Wat heb je ervoor betaald? '

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Ik schrijf je in privé...wacht op je antwoord...het ga je goed.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Naam van het product? De kans is groot dat u hier iets van wilt hebben als het goed werkt.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Ik kreeg een monster van dit bruine poeder uit China en het bleek inactief te zijn, misschien is het een precursor?..ik weet het niet, mijn monster belandde in een vuilnisbak...maar verschillende legitieme cathinonenleveranciers adverteren het tot nu toe zowel op L.S.D als ald52, het was in ieder geval mysterieus voor mij dus ik vroeg om een monster, het in vitro resultaat: inactief in goed aangepaste doses.

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Reaction score
86
Deals
1
LSD als poeder is onzin nummer één. LSD is zo krachtig dat het verkocht wordt als vloeistof.