Question Methamfetaminesynthese van lage kwaliteit

PCM9

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 20, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik weet hoe ik goede dope moet koken. Maar waar ik woon is meth erg goedkoop. Meestal $10/g voor straatdope en ongeveer $20- $30/g voor fentanylvrij. De meeste mensen aan wie ik verkoop, roken vrijwel alles wat ze in handen krijgen, om nog maar te zwijgen van het feit dat ze bijna allemaal aan beide verslaafd zijn. Dat gezegd hebbende geef ik eerlijk gezegd niet echt om zuiverheid of kwaliteit. Daarom ben ik op zoek naar een shake and bake methode? Weet iemand iets nuttigs?
 

maloo

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 5, 2023
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Alle reacties die hier worden beschreven kunnen een product van hoge kwaliteit opleveren, als ze correct worden uitgevoerd en goed worden opgeschoond. Als je het zelf wilt proberen, maak dan je keuze uit de artikelen op de forums. Ik heb het gevoel dat het materiaal van lage kwaliteit waar je naar verwijst gewoon een product is dat is aangelengd met messen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
883
Points
113
Verkoop gewoon efedrine. Het is een stimulerend middel, een behoorlijk goed middel eigenlijk. 50 mg pure efedrine maakt je geeked.
 

scoobiedoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 14, 2023
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Shit, jij bent vast makkelijk te plezieren als het op stimulerende middelen aankomt.
 
Top