op zoek naar Ketamine-methode uit 2-(2-chloorfenyl)-2-nitrocyclohexanon

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Hallo!
Ik ben op zoek naar een methode om (s)ketamine te produceren uit 2-(2-chloorfenyl)-2-nitrocyclohexanon [CAS 2079878-75-2].
Ik kan online niet veel vinden, dus misschien kan een chemicus helpen?
Hartelijk dank!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
UhCPRIL0mM
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ik heb dit gevonden, maar probeer nog steeds de exacte hoeveelheden van elk product te vinden :-(

JRFbU4InDf


Met behulp van zinkpoeder en mierenzuur werd 2-CPNCH gereduceerd tot norketamine. Door middel van de Eschweiler-Clarke reactie werd norketamine gereageerd met formaldehyde en mierenzuur om ketamine te synthetiseren.
 
View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ik zie je optie ook voor de tweede stap:

Ten slotte werd norketamine omgezet in ketamine door reductieve methylering, uitgevoerd met formaldehyde met natriumcyanoborohydride of natriumtriacetoxyborohydride.

Het zou fijn zijn om de hoeveelheden vast te leggen als dat mogelijk is, bedankt.
 

LazZzZz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 24, 2022
Messages
26
Reaction score
14
Points
3
Hoe voorkom je teriatrische aminering van de aminegroep, de dimethylketamine en norketamine zijn beide respectievelijk te wateroplosbaar of te vetoplosbaar en zouden leiden tot een groot verlies in opbrengst, heb je eraan gedacht om in plaats daarvan het amine te refluxen met mierenzuur om een formylgroep toe te voegen aan het amine, het keton te beschermen met ethyleenglycol, reductie met LAH en deprotectie van het ketal?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Dit is veel te gemakkelijk... er moet een eenvoudigere manier zijn om N te monomethyleren, NaBH(OAc)3 lijkt de beste.
 

LazZzZz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 24, 2022
Messages
26
Reaction score
14
Points
3
Yeilds van 56% laat te wensen over
 

JimmyMcGill

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 1, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hebt u ook gedetailleerde stappen voor deze methode?
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Bedankt, dat is een goed begin. Ik zou heel graag een artikel over deze methode willen zien.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
De eerste fase van de reactie is een overmaat aan zink en azijnzuur met verhitting. Schrijf in privéberichten, we zullen je verzoek analyseren. Gebaseerd op je hoeveelheden, ervaring en apparatuur.
 

simplechemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 17, 2022
Messages
17
Reaction score
16
Points
3
Reduceren met NaBH4 en oxideren of STAB-H vormen in situ zal voor hem veel toegankelijker zijn. Beide hoogrenderende
 
Top