Looking for a vendor Op zoek naar zoutzuur 35%-37% verkoper

leopard12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een verkoper van 35-37% zoutzuur. Alvast bedankt voor de hulp

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Ga gewoon naar een winkel en koop HCl ze verkopen 30% voor het reinigen en dan gewoon destilleren als je het nodig rl zuiver, maar meestal ijzer verontreiniging is niet al te groot van een issiue en in het algemeen heb je het niet nodig fuming 30% zou moeten werken net zo goed je gewoon nodig hebt om te berekenen in het verschil, maar dat aint te moeilijk.
De ijzerhandel is uw beste vriend en meest betrouwbare leverancier.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Zoutzuur kun je niet destilleren .............

View previous replies…

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
... heeft u ooit gehoord van een azeotroop? Verspreid geen valse informatie als u geen flauw benul hebt van scheikunde.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Een azeotroop of een mengsel met een constant verwarmingspunt is een mengsel van twee of meer componenten in vloeibare toestand waarvan de verhoudingen niet kunnen worden gewijzigd of veranderd door eenvoudige destillatie. Dit komt omdat wanneer een azeotroop wordt gekookt, de damp dezelfde verhoudingen van bestanddelen heeft als het ongekookte mengsel.

Leg nu alsjeblieft uit hoe je het wilt doen zonder totale hersenfuck. Je zei destillatie dus laten we eens gaan uitleggen hoe je het met destillatie wilt doen.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Mijn punt was alleen dat je verontreinigingen zoals ijzer kunt verwijderen door het te destilleren, ik weet niet wat je probleem is.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Zoutzuur kun je niet destilleren .............

View previous replies…

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
NCPwVKqW0l

wat is dit dan? ik ruik een azeotroop 🤔

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
of als u bewijs wilt, doe me dan een plezier en probeer het gewoon uit

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Bij azeotrope mengsels is het kookpunt van het mengsel anders dan dat van de afzonderlijke componenten. Als je een mengsel van HCL en water probeert te destilleren, heeft de damp die ontstaat inderdaad een andere samenstelling, dus bij kleine hoeveelheden kun je HCL inderdaad tot op zekere hoogte destilleren, maar hoe meer je het probeert te concentreren, hoe dichter de samenstelling van de damp bij die van de vloeistof komt om een azeotroop te vormen, Dit komt omdat de damp dezelfde samenstelling behoudt als de vloeistof. Als je dit zou willen omzeilen, zou je een extra verbinding (een entrainer) nodig hebben die de samenstelling van de dampfase kan veranderen, waardoor verdere scheiding mogelijk wordt door "... de azeotroop te breken".breken" van de azeotroop. Voor een HCL/watermengsel kun je dit misschien bereiken met alcoholen of organische oplosmiddelen zoals tolueen.

Dit is alles om te zeggen, zoek gewoon een goede bron voor hogere concentraties omdat het waarschijnlijk niet rendabel is om het op kleine schaal alleen te doen.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
lol Ik hou van sommige argumenten hier (zolang ik niet de persoon ben die voor idioot wordt uitgemaakt), been there, done that! Ha jk.
Ik zal toegeven dat ik me tot voor kort niet realiseerde dat je met HCL maar tot een bepaald % concentratie kunt komen.
Ik wist wel van azeotropen van alcohol maar realiseerde me niet dat de concentratie zo laag was met HCL (ik weet zeker dat een lichaam in een vat met het spul het niet eens zou zijn met die beoordeling!) dus ik realiseerde me niet dat ik eigenlijk 5 liter conc. HCl zuur had.
Je moet leven om te leren! Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen het 10% spul gebruikt.
Het was verrassend moeilijk te verkrijgen in dit land via websites.
Nu worstel ik met cyclohexylamine of n-butylamine. Er is ALTIJD wel iets - zelfs als ik één RXN doe, plan ik al twee RXN's vooruit omdat ik nu weet hoe lang het duurt om die troep te verzamelen!

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Ik denk niet dat OP zich echt bewust is van de eigenschappen van HCL, want HCL is pas een geconcentreerde vloeistof rond 35%, bij hogere concentraties zal het gewoon opborrelen in de lucht omdat HCL in zijn pure vorm een gas is, dit draagt bij aan zijn slechte destillatie-eigenschappen, bovendien heeft HCL een hoge binding met water, Dus eenvoudige destillatie voorbij ongeveer 20% HCL en 80% Water is onmogelijk omdat dat de samenstelling is die typisch een Azeotroop vormt voor dat mengsel, tenminste zonder de aanwezigheid van een entrainer, maar het is ook belangrijk om op te merken dat je afhankelijk van de entrainer mogelijk extra scheiding nodig hebt om de oplosmiddelen te verwijderen.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Om nog maar te zwijgen over het feit dat het verschepen van HCL in die concentratie aan strenge wettelijke eisen moet voldoen. Als je het in eigen land zou verschepen zonder de juiste papieren, zou je de postbeambten ernstig kunnen verwonden, iets waar ik betwijfel of iemand hier achter staat.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
ABSOLUUT! Het was een particulier transportbedrijf en een 5L container met 'zwembadreiniger' en ze wisten dus precies wat het was - ik heb dus duidelijk een bubbelbad dat ik voor mijn moeder schoonmaak DUH!
Haha, het is best handig dat ik er 5 liter van heb gekocht, want als ik het ga gebruiken, wat niet al te ver weg meer zal zijn - dat of het azeotropische zwavelzuur, maar dat is een heel ander verhaal, want het zal voor zoutdoeleinden zijn (in welke sterkte dan ook - ik heb geleerd over maatkolven. Behoorlijk interessant).
Om eerlijk te zijn heb ik voor de verzending ervan veel geld betaald...50 pond als ik me goed herinner...
Oh en haha ik kocht 25g NaBH4 van APC Pure (geweldig bedrijf, helemaal niet slecht bedoeld) en betaalde ongeveer £30 of misschien zelfs £50 voor de levering terwijl het product ongeveer £12 was haha
😛 Stom, maar wat doe je eraan! Als je het nodig hebt, heb je het nodig - oh wacht, heb ik het nodig?! Haha oh ja, de NaBH4, die heb ik gebruikt. Was geweldig, heb nu een vacuümkamer + pomp nodig en wacht daarop.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Misschien ben ik de uitzondering, want ik krijg af en toe druppelsgewijs geld, dus ik weet het niet. Ik weet zeker dat als je echt wilt verkopen en investeren, het een ander verhaal is - ik ben iemand voor persoonlijk gebruik / cognitieve vrijheid.
Ik heb in de gevangenis gezeten voor dealen. Ik wil er niet weer bij betrokken raken, dus ik moet chemie gaan bedrijven! Haha