ABSOLUUT! Het was een particulier transportbedrijf en een 5L container met 'zwembadreiniger' en ze wisten dus precies wat het was - ik heb dus duidelijk een bubbelbad dat ik voor mijn moeder schoonmaak DUH!
Haha, het is best handig dat ik er 5 liter van heb gekocht, want als ik het ga gebruiken, wat niet al te ver weg meer zal zijn - dat of het azeotropische zwavelzuur, maar dat is een heel ander verhaal, want het zal voor zoutdoeleinden zijn (in welke sterkte dan ook - ik heb geleerd over maatkolven. Behoorlijk interessant).
Om eerlijk te zijn heb ik voor de verzending ervan veel geld betaald...50 pond als ik me goed herinner...
Oh en haha ik kocht 25g NaBH4 van APC Pure (geweldig bedrijf, helemaal niet slecht bedoeld) en betaalde ongeveer £30 of misschien zelfs £50 voor de levering terwijl het product ongeveer £12 was haha
Stom, maar wat doe je eraan! Als je het nodig hebt, heb je het nodig - oh wacht, heb ik het nodig?! Haha oh ja, de NaBH4, die heb ik gebruikt. Was geweldig, heb nu een vacuümkamer + pomp nodig en wacht daarop.