Question Locatie laboratorium

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Hé BB!

Ik zit vast in een lus tijdens het verzamelen van kennis over het vakgebied, en deze gedachte speelt al vanaf het begin in mijn hoofd.

Waar kan ik mijn lab neerzetten? Ik heb een grote paranoia waardoor ik een goede opsec heb, maar in dit geval is het een overkill voor mij, een hint?

Mijn eerste idee was om een kleine off-grid bunker te maken om met een gerust hart te kunnen bakken, maar de prijzen van land en al die wettige shit daarachter is een hoofdpijn.

Met liefde, kpach!

Solution
For most people the best place to have a lab is don't have one. Use non specific equipment when you can and use the specific equipment and then put it away in the back of the closet or somewhere hard for snoops t get to. Make it something mundane. 20l reactor? Nah that's an old water heater the trash man wouldn't take, says so right on the box. That old deep freezer with a padlock in the garage? I put a lock on it so no kids would climb into it, it hasn't worked in years, hell I lost the key years ago

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
De beste plek om je te verstoppen is volgens mij in het platte vlak. Zolang je paranoia maar geen vat op je krijgt en je het hoofd koel weet te houden. Niemand zal ooit op zoek gaan naar iets ongewoons op een gewone plek. Zorg er gewoon voor dat je je sporen uitwist en geen overlast veroorzaakt voor de omgeving. Ik heb een interessant boek over dit onderwerp. DM me als je het wilt hebben!
G0NBwP6qxl

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Ik zie dat het lijkt op het grayman concept, bedankt voor je input! Ik stuur je meteen een e-mail.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Voor de meeste mensen is het beste om geen lab te hebben. Gebruik waar mogelijk niet-specifieke apparatuur en gebruik de specifieke apparatuur en berg die dan op achter in de kast of ergens waar snuffelaars moeilijk bij kunnen. Maak er iets alledaags van. Reactor van 20 liter? Nee, dat is een oude boiler die de vuilnisman niet zou meenemen, dat staat op de doos. Die oude diepvriezer met een hangslot in de garage? Ik heb er een slot op gedaan zodat er geen kinderen in zouden klimmen, het werkt al jaren niet meer, ik ben de sleutel jaren geleden verloren.

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
De hulpmiddelen die ik zou gebruiken verdoezelen om het normaal te laten lijken, dat vind ik echt een goed idee! Dank je wel mijn vriend!

Solution

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
Ik ben het tot het laatste woord met Frit eens. Dit is niet het soort aanval dat je wilt uitlokken en proberen af te buigen. Het beste geval in dit scenario is als ze iets proberen te pakken, wees dan een spook. Probeer te improviseren en vermom alles als huishoudelijke spullen. Verbrand zoveel mogelijk wegwerpspullen. Probeer specifieke spullen zo ver mogelijk weg te houden, op zijn minst uit elkaar te halen, goed te scheiden en zo goed mogelijk te verstoppen en probeer een plausibel excuus te hebben. Alles wat je bewaart moet niet illegaal zijn en zeker niet te verdacht, en alles wat samen gebruikt kan worden moet in een zeer lage concentratie zijn, heb bijvoorbeeld geen kast met oplosmiddelen in je schuur staan voor het gemak, bewaard uit luiheid. Bewaar niet alles wat je nodig hebt voor een shake n bake in je kast. Voor de hand liggende dingen, maar denk er ook niet te hard over na. Verstop je in het volle zicht. Probeer op te schalen en minder te koken als dat mogelijk is.

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Ik ben ontzettend dankbaar voor de input die jij en de mensen hierboven me hebben gegeven, het idee van mijn lab is nu minder mistig! Ik waardeer het enorm.