Question Gewoon om hallo te zeggen

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2022
Messages
82
Reaction score
46
Points
18
Hoi allemaal,

ik volg dit forum al een tijdje, maar alleen als een stille lezer die niet meedeed.
Omdat ik de manier waarop deze gemeenschap zich heeft ontwikkeld erg leuk vind, heb ik nu besloten om me te registreren en misschien een actief lid te worden.

Ik heb al ervaring met synthese van stoffen en wil graag anderen helpen en ook zelf leren.

Er is één belangrijk onderwerp (ik denk ook het belangrijkste), dat ik nog niet heb gevonden in een van de bekende gemeenschappen en dit gaat over veiligheid bij het kopen van chemicaliën voor een kleiner drugslab. Ik heb ook een achtergrond in carding, dus ik weet hoe ik anonieme bankrekeningen, Paypals, postbussen, postdoorstuurservices, bedrijven enz.... moet opzetten. Deze zullen helpen om bijna alles te betalen en ook anoniem te ontvangen door het via verschillende diensten te routeren en het uiteindelijk te ontvangen, bijvoorbeeld via een vervalste postbus.

Als er interesse is voor dit onderwerp, ben ik bereid om een gedetailleerde tutorial te schrijven over hoe je een valse identiteit kunt krijgen en gebruiken voor ons doel... ???

Groeten,
Totaalsynthese
 

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2022
Messages
82
Reaction score
46
Points
18
Hoi,

ok, ik heb het klaar.
Volledige instructies hoe en waar je een digitale en/of fysieke ID kunt krijgen, hoe je het kunt gebruiken voor het openen van een online bankrekening, Paypal, Ebay enz. En natuurlijk hoe je bestellingen plaatst en routeert via verschillende adressen om ze uiteindelijk te droppen in een anonieme postbus of een afhaallocatie.

Ik ben bezig met wat kleine correcties.
Waar moet ik het precies plaatsen?
 

vincent

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 17, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
hallo
Ik ben geïnteresseerd in carding, en het gebruik van valse kaarten voor bank doeleinden, contact met mij terug
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Hey daar :) Onze vriend was niet online sinds november vorig jaar.

We weten niet waar hij nu nog is.

Met dat gezegd hebbende, zul je waarschijnlijk niemand vinden die je kan helpen met het uitbetalen van valse of gestolen CC's. Over het algemeen is carding ook bijna dood door 2fa en andere beveiligingsfuncties die een tijdje geleden zijn geïmplementeerd.
Mensen die je 'werkende' CC's of iets dergelijks aanbieden, zijn waarschijnlijk aan het oplichten.
 

Jonnymarket

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 30, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hallo daar,

Ik heb een aantal werkende bakken nodig die vandaag de dag werken, de meesten werken niet in internationale betalingen.

Ik wil betalingen doen in India en voornamelijk in de VS.

Heeft u enig idee?
 
Top