Question IV voor beginners.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
41
Hello there here maybe quite dumb question 😀 but im interesting people, how you injection meth or some like 4 mmc? Ik kan geen duidelijk antwoord vinden dus ik zal het haar vragen... sorry als iemand het al gepost heeft ....

Sommige mensen mengen steriel water met meth en injecteren het direct. Is dat veilig? Of moet je er limuntus of iets dergelijks aan toevoegen?
Ik heb nog nooit IV gebruikt, maar ik ben gewoon nieuwsgierig...ty
Als iemand ervaring heeft, zal ik blij zijn als je je ervaring kunt delen.

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Ik heb nog nooit IV gedaan, maar ik heb genoeg gezien van Breaking Bad en ik kan 1 en 1 samenvoegen.

Je moet de stof steriliseren, dit wordt normaal gedaan door het op te lossen (meth en 4-mmc in water, of citroenzuur voor bijv. heroïne) en dan te koken op een lepel zodat het kookt en veilig wordt voor IV. Nadat dit gedaan is, zuig je de vloeistof in een spuit door wat katoen om eventuele vaste deeltjes eruit te filteren en neem je alleen de vloeistof.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
41
Weet je zeker dat het nodig is om te koken? Is het niet onveilig om er gewoon steriel water met supstantie in te doen? Ty voor antwoord

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Ja, daar ben ik vrij zeker van. Denk er maar eens over na. Het product gaat door wie weet hoeveel handen. Het wordt gesneden met wie weet welke stoffen, geschept met niet-steriele voorwerpen in niet-steriele zakken. Er zullen bacteriën en microscopische ziektekiemen in zitten en die worden niet gedood door je steriele water. Je moet het steriliseren met alcohol (maar dan is het niet goed voor het infuus) of hitte, vandaar dat het gekookt moet worden.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
41
Oh okey, dat klinkt logisch 🙂, heeft hit effect op meth of 4 mmc terwijl gekookt etc kan het product beschadigen en kan ik gewoon katoenen filter gebruiken van de sigaret die ik rol?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,110
Deals
1
Waar kan ik deze "limuntus" krijgen?🤷 wat doet het? Door dingen rechtstreeks in je aderen te injecteren, omzeil je een heleboel veiligheidsfuncties die in je lichaam zijn ingebouwd. Het is niet geweldig om straatdrugs te injecteren. Ik heb het één keer geprobeerd, met wat cocaïne.
In godsnaam ja, ik zou hopen dat het zo hygiënisch mogelijk zou zijn. Koken steriliseert niets, maar het doodt wel levende virussen en bacteriën. Stel je de infectie die je zou kunnen krijgen injecteren sommige onzin die heeft tientallen 3e wereld land, veeg hun kont met hun blote hand, handen aanraken 😱 zeker zou vasthouden aan in water oplosbare, getrokken door een watje, geen vlekken in, afhankelijk van wat het was zou ik A / B extract het eerst.....
100mg cocaïne maakte me niet high toen ik het probeerde. Ik mikte laag, ik had met 200mg moeten beginnen.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Limuntus is citroenzuur in poedervorm. Waar ik vandaan kom, kun je het heel gemakkelijk op elke markt krijgen, omdat het vaak in de keuken wordt gebruikt. Je kunt het waarschijnlijk ook heel gemakkelijk krijgen, maar het heet waarschijnlijk geen limuntus.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Zorg ervoor dat je schone apparatuur gebruikt en dat je het injectiegebied met alcohol schoonveegt. Bloedinfecties en andere infecties zijn slecht