Question Is deze site legitiem?

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Ik heb zelf nog nooit bij deze leverancier besteld, maar op het eerste gezicht zien ze er behoorlijk goed uit. Ze komen uit Polen en dat verbaast me niets. En die flesjes die ze gebruiken heb ik eerder gezien. Dat zijn de standaard Poolse reagensflesjes en ook de Europese ISO reagensflesjes voor ACS chemicaliën. Het bedrijf is jaren geleden opgericht en lijkt hun contactgegevens of bedrijfsgegevens helemaal niet te verbergen. Ik zou denken dat het legitiem is.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ze zijn een 100% legitiem bedrijf en geen achterdeurtjes :D Wat ik leuk vind aan hen is dat ze afhaalopties bieden en niet te veel vragen stellen!

Ze hebben hun bedrijf 2 maanden geleden zelfs verkocht aan een andere Poolse investeerder en zijn nu bezig met een internationalisering, of in ieder geval om zich meer open te stellen voor de Europese landen.

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Het is leuk om te zien dat ze uitbreiden. Hoewel ik hoop dat het bedrijf in Polen gevestigd zal blijven, aangezien ze daar een vrij lakse chemicaliënwetgeving hebben.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Ik weet ook dat het legaal is, maar ik heb gehoord dat ze niet zo makkelijk antwoorden op e-mails.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Probeer persoonlijk contact te krijgen met een van hun medewerkers.
Ik chat met slechts één persoon van dit bedrijf en ik heb nooit problemen gehad om ze te bereiken, ook niet als het dringend was en snel moest gaan.

View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Mijn leerling schreeuwde gisteren tegen me omdat ik een sep trechter had gebroken... Misschien moet ik een nieuwe bestellen.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ahh dat is balen man! Ik heb vorige week net een 20L 3 Neck RBF gebroken, ik ken het gevoel.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Het spijt me echt om dat te horen

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ja man, dat was balen, maar het gebeurt...Het gebeurde tijdens het schoonmaken :/ Gelukkig had ik een andere op voorraad.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Geluksvogel... als er een gebroken nek is, probeer ik hem misschien terug te lassen. Glasblazen is een hobby die ik zeker heb, maar ik mis een geschikte gasbrander en natuurlijk buizen en kranen en fittingen. Ik heb niet eens mijn 10L 3n rbf kunnen proberen... Ik vraag me nog steeds af wat de beste geïmproviseerde bovenroerder is. Ik denk dat ik misschien voor een keukenmixer ga omdat die verschillende snelheidsstappen heeft en aan blijft staan.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ja, ik had ongelooflijk geluk dat ik er nog een had.

Helaas verscheen het geheel in het midden van de bodem van de erlenmeyer, dus ik denk dat ik er niets aan kon doen, toch? :D :D

Mhmmm, ik heb gezien dat elektronische schroevendraaiers voor zoiets gebruikt worden, maar ik vraag me af waarom je niet direct een toproerder koopt?
Kijk eens bij Vevor, die hebben hele goedkope. Als je er een wilt voor alleen chemische doeleinden (Vevor is bedoeld voor de schoonheidsindustrie), kijk dan eens bij sklep-chemland.

RaraOppapapOma

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
10
Als slachtoffer van Vevor's slechte labapparatuur kan ik dit niet genoeg benadrukken: koop niet bij hen, hun rotzooi is troep!
Onlangs kocht ik een vacuümpomp, die niet alleen niet volledig werkte, maar ook nog eens werd geleverd met overal gemorste olie op de vacuümpomp!
De enige reden waarom ik bij hen kocht, is omdat ik een arme chemie-newbie ben.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Ik moet bekennen dat ik geen problemen heb met de apparatuur die ik bij hen heb gekocht.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Ik heb ook de 32-delige kit die perfect is om mee te beginnen, behalve het feit dat ze allemaal 24\40 fittingen hebben en daarom niet compatibel zijn met andere standaarden (29\32; 14\23; etc), ik heb twee sets statieven gekocht die samen met het glaswerk redelijk goed zijn voor hun prijs, mijn vacuümpomp moet olie vervangen. Ik kijk uit naar adapters van 24\40 naar 29\32.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ik heb geen problemen met hun apparatuur.

Ik denk dat dat een beetje te verwachten is als je kijkt naar hun prijsklasse. Het lijkt me redelijk dat een rotovap van 1.500 euro niet zo goed presteert als een van 15.000 euro.

toastpaws

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Ik kan ook laboratoriumdiscounter.nl aanraden er zijn 7% kortingen van YouTubers zoals thylabs

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Ik weet dat, dank u! maar er kunnen anderen zijn die dat niet weten...