Question binnenin de drugsring?

dickbrewer

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Hallo, ik vroeg me af of het beter is om persoonlijk betrokken te zijn bij je lokale drugsbende waar je veilig drugs kunt kopen zonder enige verdenking van criminele activiteiten. of zou het beter zijn om je drugs online te kunnen kopen en dat in je eigen privacy te doen?
Voor mij is het logisch dat als je een functionele verslaafde bent, je waarschijnlijk niet in de buurt wilt zijn van mensen die je op elk moment alles kunnen bezorgen. Misschien heb ik het mis of ben ik anders. Maar mijn persoonlijke ervaring is dat als je je op de achtergrond houdt en nooit anderen berooft of pijn doet, de wet je 10 keer meer in de gaten houdt.

dickbrewer

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Ik begrijp dat ze zouden zeggen dat je verkeerd bezig bent omdat je bijdraagt aan de dealers en het algemene "drugsprobleem" Ik zou moeten zeggen dat je middelen verspilt door tegen je eigen regering te vechten in plaats van je volk te helpen.

berrek

Don't buy from me
New Member
Language
🇵🇱
Reaction score
0
Deleted

dickbrewer

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Nope en No. drugs zijn een vluchtige gewoonte!

Interpol

Buying through escrow
New seller
Language
🇩🇪
Reaction score
16
Deals
1
De beste manier is altijd om van internet te kopen. U moet erop letten dat u een goede anonieme verbinding hebt en dat u een anonieme plaats hebt waar u uw medicijnen bestelt.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Ik denk dat het veiliger is om niet met IRL-mensen om te gaan. Maar mijn mening

JaanTaan1738

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Het is van het grootste belang dat je een online leverancier hebt die betrouwbaar is, zodra je zeker weet dat je niet afhankelijk hoeft te zijn van lokale "groepen" voor je voorraad.