Question Informatie over clearnetleveranciers voor Research Chemicals en de chemicaliën

Cranston

Don't buy from me
Resident
Reaction score
45
Hallo,

zoals in de titel, heb ik ervaring met sommige leveranciers en de chemicaliën voor onderzoek (die altijd legaal zijn/waren in het land van de leverancier op het moment van aankoop) en ik wil ze graag delen.
Dus mijn vragen zijn:

Is de discussie over expliciete verkopers toegestaan? Waar kan ik deze informatie plaatsen? Het zou leuk zijn als er een eigen sectie was voor clearnet research chemicals en de verkopers. Kan deze worden gecreëerd?
Zo niet, welke sectie zou dan geschikt zijn?

Hartelijk dank :)

Cranston

Don't buy from me
Resident
Reaction score
45
Bedankt voor de link.
Ter verduidelijking: ik vertegenwoordig geen verkoper, noch wil ik er reclame voor maken.
Ik dacht liever aan één thread waar kopers meerdere RC-verkopers en hun ervaringen met hen kunnen bespreken.
Waar moet dit komen?

Een andere vraag:
Waar is de beste plaats om een zoekopdracht te plaatsen naar een verkoper van specifieke onderzoekschemicaliën. Bijvoorbeeld alfa-pyrrilidinen (alfa-pvp, alfa-fp) of 5-mapb.

menpl

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Reaction score
3
Ik kreeg een monster van 2 g mephedrone uit mijn land. 5/5 verpakking :) Actie 4/5 Over het algemeen was dit product goed, het was meer serotonisch dan dopamine. Ik ben een persoon die zelden iets neemt, dus mijn neurotransmitters zijn normaal. Na langdurig gebruik verstopte deze mephedrone de neus, wat nogal typisch is voor 3cmc, 4cmc. Er was ook een bittere trek. De werking is aangenaam, niet opdringerig. De afdaling was niet moeilijk.Een geweldige optie om uit te gaan naar de club of tijd alleen door te brengen. Hartelijk dank aan de verkoper en @Glitchy. Jullie zijn geweldig 🫶

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Dit was echt een goede recensie

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Ik denk dat we een RC-sectie hebben

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Het RC-gedeelte gaat over het synthetiseren van de nieuwste RC's. Het kost $1000 om het te bekijken (er zijn andere manieren, maar dit is de basismanier). Sommige medewerkers hebben gratis toegang, maar als ik het was (en ik zeg niet dat dat zo is) dan zouden die medewerkers behoorlijk bedreven moeten zijn om de dingen te doen die ik daar niet zag. Er zijn geen neusinhalers voor L-meth op dat forum, het is serieuze chemie (heb ik gehoord).