Bijvoorbeeld, als Mdma je 3 euro per gram kost, of wiet 1 euro per gram, of D-meth je 3 euro per gram kost, welke prijs is dan goed voor jou, voor lange termijn, bussines?
Ik denk dat dit altijd afhangt van de contacten en vooral de locatie!
Als ik moest kiezen, zou ik een chemische drug kiezen die een grote lokale markt heeft en goedkoop+gemakkelijk te synthetiseren is, terwijl het nog steeds duur is in de detailhandel, zoals MDMA, Meth, Amfetamine, 4MMC.
Als ik toegang had tot de reagentia, zou ik een van de 4 gesubstitueerde tryptamines kunnen maken. De winst is altijd de opstartkosten waard, mensen in Europa hebben individuele grammen 4-aco/ho-dmt verkocht voor 300-500 euro per gram.
Niemand wil in zulke kleine hoeveelheden verkopen als je aan het produceren bent, maar in werkelijkheid zou je niet veel van het spul hoeven te verplaatsen om een fatsoenlijk inkomen te verdienen.
Zelfs als je er niet jaren op zou willen zitten, zou je er mee weg kunnen komen om deze tryptamines in bulk te verkopen voor een goede prijs. Er is een synthese van de forums voor Psilocine en de precursoren zijn gemakkelijk verkrijgbaar bij Chinese leveranciers.
Een paar jaar geleden kocht ik 100 stuks adderall voor $3 per stuk. Het was goede kwaliteit en ik kocht er tonnen van. De verkoper verdween uiteindelijk.