Question Als ik een groep mensen en een winkel heb, en ik wil ze hierheen halen om te kopen via BB

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Als ik een groep mensen en een winkel heb, en ik wil ze hierheen halen om via BB te kopen om zich veiliger te voelen, is dat dan in orde? In de zin dat ze misschien veel bij mij zullen kopen, mogen ze dan vanaf het begin bij mij kopen als nieuwe vendo/verkoper?

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Sorry, ik heb nog een vraag. Als iemand een bericht plaatst over "Ik ben op zoek naar synthetische cannabinoïden", mag ik hem dan doorverwijzen naar mijn bericht op BB Drugsmarkt of hem een privébericht sturen? Hartelijk dank

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
Ja, dat kan. Ik zou zeggen dat het nodig is

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
Maar vergeet niet dat het een goede vuistregel is dat alle deals via escrow moeten gaan in het forum. Als je een gebruiker probeert te verleiden om escrow te omzeilen, werp je meteen de schaduw van een oplichter op je.

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
we komen speciaal voor escrow . klanten zijn blij met escrow :)
nog een vraag . Onze reship beleid wordt geaccepteerd?

# Voor Europa bieden we 100% reship of geld terug!

## Buiten het Europese grondgebied bieden we slechts 25% geld terug of 25% retourzending in geval van verlies of als de retourzending naar de afzender niet meer kan worden opgehaald. Het pakket is dus voor altijd verloren !

## We bieden geen reship aan voor pakketten die zonder tracking worden verzonden!

## We versturen geen bestellingen onder de 10g met tracking!

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
Je zult dus alleen aan de EU moeten werken. Voor alle pakketten die zonder tracking worden verzonden en niet door de koper worden ontvangen, doe ik een volledige terugbetaling.

Onze escrow garandeert dat de koper de goederen ontvangt of zijn geld terugkrijgt. Afwijkingen van deze regel zijn niet in orde.