Question Ik wil slecht breken

BlackAlice

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 4, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Hallo jongens.
Ik ben al een tijdje aan het lezen en rond aan het kijken op het darkweb, maar ik heb het gevoel dat ik niet echt in deze rabbithole kom.
Ok, ik heb hier veel dingen gevonden die met drugs te maken hebben, maar door mijn afkomst zit ik meer in de financiële fraude enz.
Kan iemand mij een hint geven waar ik moet zoeken naar serieuze uitwisseling van kennis?
Bedankt voor je tijd.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Waar moet ik kijken? Hier bro ben je letterlijk op een forum dat bijna alle informatie heeft die je nodig hebt. Kijk ook eens op Erowid, maar als dat niet voldoende is, dan ben je eigenlijk niet uitgerust om dit te doen.
 

BlackAlice

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 4, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Bedankt voor je antwoord.
Misschien ben ik gewoon blind.
Maar zoals ik net al zei... Ik vind letterlijk alles wat te maken heeft met de productie van drugs, het verbruik ervan en zelfs waar je de beste chemicaliën kunt krijgen om een drugsbedrijf te beginnen. Ook een enorme hoeveelheid legale verkopers met allerlei soorten drugs. Van wiet tot kristal op verschillende marktplaatsen.
Maar Carding? Niets, behalve waarschuwingen voor oplichters en slechte ervaringen.
Zoek ik op de verkeerde plek of ben ik gewoon dom? :D
 

adbb5clsupplier

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 16, 2022
Messages
23
Reaction score
8
Points
3
Bro, we hebben ons eigen laboratorium en kunnen producten op maat leveren. Als je ideeën hebt, kunnen we die misschien overbrengen.
 
Top