Question Ik heb hulp nodig, wie kent N-BOC NORKETAMINE, je hulp zal niet gratis zijn

hider8028

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
15
Ik heb hulp nodig, wie kent N-BOC NORKETAMINE, je hulp zal niet gratis zijn

Brinda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Ik zou er wat onderzoek naar kunnen doen. Ik ken deschloroketamine als je geïnteresseerd bent in iets dat daarmee te maken heeft.

hider8028

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
15
Kan het gebruikt worden om ketamine te maken?

Brinda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Het is een analoog van ketamine. Het is op de meeste plaatsen legaal en geeft een gelijke, zo niet betere "high".

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Hé, ik heb het net opgezocht en op een site stond
"Norketamine(5) is een belangrijke metaboliet van ketamine(4) die wordt geproduceerd door cytochroom P450-enzymen in de lever. Vervolgens wordt het gehydroxyleerd tot (2R,6R)-hydroxynorketamine. Deze laatste verbinding heeft ook een veelbelovende antidepressieve activiteit, maar verschilt van de eerder genoemde derivaten in de zin dat het zowel inactief is als verdovingsmiddel en als psychostimulant."

Ik ben er vrij zeker van dat n-boc norketamine een derivaat is van norketamine met een beschermende ring. ik weet echter niet of dat enig effect heeft op de functionaliteit. is dit wat je zocht of heb je iets anders nodig? voel je vrij om me te pm'en

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
N-BOC staat voor N-benzyloxycabonyl, wat inderdaad een beschermende groep is omdat het gemakkelijk te verwijderen is en het kan helpen bij de monoalkylering van het substraat of het moet worden verwijderd voorafgaand aan de alkylering. Het N-BOC derivaat wordt niet beschouwd als een drug of een precursor op sommige plaatsen waar de wet zo is.