Question Ik heb een vraag over amph base/olie naar sulfaat

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo,
hoe wordt in de praktijk amfetaminesulfaat van base gemaakt als we zwavelzuur en isopropanol hebben. vereist dit proces een verhoging van de temperatuur (koken)?

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
Hoi,

Nee, meng het zwavelzuur met ipa 1:10 en zuur de amfetamineolie al roerend aan totdat je pH 6 bereikt.

Daarna vacuümfilteren, wassen met koude aceton of ipa en drogen.

Voila

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo,
Dus het eerste wat ik moet doen als ik een pH-waarde van 6 heb bereikt, is vacuümfilteren?
Wat voor vacuümfilter is er precies nodig?
Hartelijk dank voor uw antwoord.

View previous replies…

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
Wanneer je je amfetami-olie hebt aangezuurd, moet het lijken op zware room.

Dek het af met een plastic zak en elastiek en leg het in de koelkast of vriezer.

De dag erna vacuümfilter je het met behulp van een buchnertrechter met een medium < 10um filter.

Wanneer je de vloeistof hebt afgetapt giet je bij voorkeur koude aceton 99% > of IPA 99% > om de amfetamine te wassen.

Als je al het waswater hebt afgetapt, doe je het in een open container en in de vriezer.

De koude was zal langzaam verdampen en de amfetamine zal niet zo snel oxideren als in een kamer.

Zodra het de gewenste dichtheid heeft bereikt, sluit je het vacuüm af.

Vriendelijke groeten

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Bedankt voor de informatie.
Dus als ik olie aanzuur, zet ik het in de koelkast waar het 1 dag niet in contact mag komen met lucht en vacuümfilter ik het.
Hoe precies wordt het gewassen en waarom. Kan ik aceton gebruiken als ik de olie aanzuur?
Groeten.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
Ja, als je klaar bent met aanzuren, zet je het in de vriezer. De reden hiervoor is dat de vloeistof dichter wordt en niet zo gemakkelijk door het filter zal precipiteren.

Je zult merken dat de vloeistof uit de reactie eerst wordt opgezogen, maar je wilt het niet helemaal droog hebben.

Vervolgens neem je koude aceton en giet je dit rechtstreeks over de amfetaminen terwijl het vacuüm draait.

Je wast de amfetamine om deze te ontdoen van alle overgebleven onzuiverheden van de reactie.

Zowel aceton als ipa zijn hier goed voor, de reden voor aceton boven ipa is dat het twee keer zo snel verdampt.

Vriendelijke groeten

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Maar als ik aceton gebruik om mee te beginnen, maak ik dan dezelfde verhouding (1:10) als ik doe met ipa?
Hartelijk dank.
Met vriendelijke groeten.

Wizard

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hi swim gebruikt de volgende methode

1 liter a-olie (freebase)
2 liter methanol

Roer tot het goed gemengd is
Voeg dan zwavelzuur 50% toe totdat het niet meer neerslaat.

Zodra het stopt met reageren zet je het in de vriezer (belangrijk om een goed gestructureerde pasta te krijgen).

Voeg langzaam zuur toe omdat het warm wordt door de reactie en houd de pH nauwkeurig in de gaten richting 6.

Als je de pH te veel verlaagt, kun je dit corrigeren met meer a-olie.

Houd er ook rekening mee dat het eindproduct reageert met oxigen en dat je het het beste in een alcoholoplossing kunt bewaren en als pasta kunt bewaren.

Kies een oplosmiddel met een snelle verdampingssnelheid, anders duurt het een eeuwigheid.

Veel succes