Question ik heb een verontrustende vraag

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
Vergeef me, ik begrijp niet goed hoe ik een forum moet gebruiken. Ik heb gisteren een verklaring gepost over een youtube-video die ik aan het bestuderen was. Vandaag is de video verdwenen, van de aardbodem geveegd. Heb ik dit op een of andere manier veroorzaakt? Ik ben geen paranoïde persoon, maar: gisteren liet ik een vraag achter over commentaar op video, de reactie die ik kreeg was niet wat ik verwachtte of begreep. Ik ben gewoon ..........
 
Solution
no.lol,im not delusional,perhaps just a little nervous as to why the creator of this video did this,i want to contact him but i dont know who he is or anyway to do that,can anyone help me to figure this out?how do i contact youtubes bbexpert?theres more to story,but im absolutely positive the video was deleted because of what i said or did with comment on it.id like to fix that if possible,thanks

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Je lijkt geen waanideeën te hebben (paranoia staat in klinische zin bekend als paranoïde delirium), maar je zorgen hebben een paranoïde bijsmaak, want het is menselijk om je soms zo te voelen. De verborgen vijand in je heeft misschien te maken met een soort schuldgevoel dat je moet erkennen om het van buitenaf niet op te merken (denk eraan dat dit van jou is en bij jou hoort). Het vreemde gedrag dat je waarneemt duidt niet zozeer op problemen (waarvan ik niet kan beloven dat je er geen last van hebt). Hoe dan ook, het is voor je eigen welzijn als je je voorstelt en toegeeft dat zelfs de beste chirurg ter wereld niet hetzelfde gevoel zou hebben bij het opereren van zijn eigen moeder of zomaar een willekeurige patiënt. Verplaats jezelf gewoon in een andere persoon tegen wie je opkijkt en gedraag je zoals zij zouden doen.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ik mag niet bang zijn. Angst is de geestdoder. Angst is de kleine dood die totale vernietiging brengt. Ik zal mijn angst onder ogen zien. Ik laat het over me heen gaan en door me heen. En wanneer het voorbij is, zal ik het innerlijke oog draaien om zijn pad te zien. Waar de angst gebleven is, zal niets zijn. Alleen ik zal overblijven.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
Nee. lol, ik heb geen waanvoorstellingen, misschien ben ik gewoon een beetje nerveus over waarom de maker van deze video dit heeft gedaan, ik wil contact met hem opnemen maar ik weet niet wie hij is of hoe ik dat moet doen, kan iemand me helpen om dit uit te zoeken? hoe neem ik contact op met youtubes bbexpert? er is meer aan de hand, maar ik ben er absoluut zeker van dat de video is verwijderd vanwege wat ik heb gezegd of gedaan met commentaar erop. ik wil dat graag rechtzetten als dat mogelijk is, bedankt.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hallo, welkom op het BB forum. BBexpert is elke Expert in BB forum zoals ik. We hebben video's over de productie van medicijnen verwijderd om ons kanaal te redden van een ban. Je kunt ze hier allemaal vinden in de sectie Video's.
 
View previous replies…

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
thanku so much for letting me know.honestly ik dacht dat ik veroorzaakte de video's te verdwijnen, omdat direct na mijn contact opmerking, dingen ging weg.I was kinda verpletterd toen video ging naar beneden, want het is mijn onderzoek focus sinds 2010 zijn een heel lang verhaal dat ik delen met weinigen.I haat wat er is happenend door onze regering, in het kort, theyve het wegnemen van zo veel dingen die zeer nuttig kunnen zijn voor bepaalde mensen, moet ik nog zeggen.Thanks again.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
waarderen dat echt.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Dat is een geweldig nummer en ik wilde de titel van dit nummer gebruiken als antwoord op je vraag, maar ik dacht dat niet veel mensen de weedeater-referentie kennen.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
lol.nee ik wist het niet, maar het trok echt mijn aandacht, eerlijk gezegd was het passend voor mij, duimen omhoog.
 
Solution
Top