S Studenttt Don't buy from me Resident Joined Sep 29, 2022 Messages 42 Reaction score 20 Points 8 Nov 26, 2022 #1 Hallo Ik heb iemand nodig met een organische scheikundige achtergrond die me kan laten zien of me in eenvoudig Engels kan uitleggen hoe je hydroxlamine omzet in ketamine.
Hallo Ik heb iemand nodig met een organische scheikundige achtergrond die me kan laten zien of me in eenvoudig Engels kan uitleggen hoe je hydroxlamine omzet in ketamine.
drZarah Don't buy from me New Member Joined Jan 1, 2023 Messages 7 Reaction score 1 Points 1 01 Jan #2 Wat wil je echt? Een synthetische route om een verbinding met vijf atomen om te zetten in een zeer complex organisch molecuul? Upvote 0 Downvote
Wat wil je echt? Een synthetische route om een verbinding met vijf atomen om te zetten in een zeer complex organisch molecuul?
Zarder Don't buy from me Resident Joined Dec 17, 2022 Messages 39 Reaction score 7 Points 8 02 Jan #3 Ik ken een thermische herschikking die kan worden uitgevoerd van hydroxylimine naar ketamine, niet van hydroxylamine. Upvote 0 Downvote
Ik ken een thermische herschikking die kan worden uitgevoerd van hydroxylimine naar ketamine, niet van hydroxylamine.