Question Hoe begin je een medicijnverkoop?

V.Hausner

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo, ik ben apotheker met een vrij lang cv.
Ik ben erg nieuwsgierig naar dit onderwerp en ik denk al een jaar na over dit hypothetische probleem...
Stel dat iemand de vaardigheden/middelen heeft om een kleinschalige productie van medicijnen te maken.
Stel dat deze persoon niet van plan is om sterk spul te maken, alleen de gewone recepten (benzo's, barbs, etc.) met de beste kwaliteit (minder kans op dodelijke interacties/enz.).
De vraag is:
Hoe gaat deze persoon de drugs verkopen? Welke opties heeft hij en hoeveel risico is er verbonden aan elke optie?
Laten we aannemen dat hij, net als in de serie breaking bad, een slimme kerel is die geen straatvaardigheden heeft... dus hij weet niet waar hij moet beginnen.

Groeten uit het westen van Europa

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,891
Deals
1
Hallo. Allereerst moet deze persoon leren hoe anoniem te zijn op het internet (als deze persoon veilig wil verkopen via het web). De volgende stap is het vinden van een geschikte marktplaats waar hij producten kan verkopen. Hij moet uitzoeken hoe hij anonieme cryptocurrencies kan gebruiken om betalingen te ontvangen en veilig te blijven.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
Ik zou beginnen met het bestuderen van de wetten van de regio waarin je van plan bent te werken. Je moet de juridische risico's goed begrijpen voordat je begint met verkopen. Onderzoek vervolgens, zoals Patton zei, het anonieme gebruik van internet en het verzenden en ontvangen van pakketten. Bestudeer witwaspraktijken. Stel een team samen van mensen met wie je tijdens je werk zult samenwerken. Zet productie en marketing op, run je eigen verkoopsites of gebruik de lokale marktplaatsen om dit te doen.

Het is gemakkelijker dan het op het eerste gezicht lijkt

Power

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Voor alle rechtshandhavingsinstanties is dit geen schuldbekentenis.

Ik was ooit een redelijk grote verkoper op darknet. Ik ben bereid om alles te delen wat ik heb geleerd van het niet zijn van een drugsdealer tot het hebben van een redelijk grote operatie. Het duurde ongeveer 4 maanden voordat ik een verkopers- en vertrouwensniveau van ik geloof 6 en 5 had bereikt.

Ik heb foto's als back-up van het meeste van dit, maar ze zijn hersteld van een pc-back-up dus ze zijn licht verspreid.

Als u geïnteresseerd en bloedserieus bent, zal ik u helpen.