Question Hoe te beginnen?

FrenchConnection

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hallo,

Ik wil een geneesmiddelenbedrijf beginnen, maar ik heb er geen connecties mee.

Dus ik heb veel vragen over deze business,
Wat zijn de regels in deze business?
Hoe krijg ik mijn eerste klant (ik wil niet op straat verkopen)? Ik wil mijn drugs verkopen aan dealers in mijn stad, niet per gram.
Hoe kan ik mijn drugs in de brief? Ik heb al drugs ontvangen in de brief, maar ik weet niet de regels voor het verzenden van een goede anonieme brief.
Hoe kan ik een deadzone in mijn stad vinden? Kan ik gewoon ergens een brievenbus plaatsen?

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
721
Eerst moet je beslissen met welke stoffen je gaat werken, want heroïne en marihuana hebben een iets andere aanpak.
Dan moet je de bron van de stoffen bepalen, ga je ze zelf synthetiseren of kopen en doorverkopen?
Je kunt via internet op zoek gaan naar klanten in je stad, of gebruik maken van offline reclame, zoals stickers.
Ik raad af om brieven te sturen, dat is niet veilig voor de verzender en de ontvanger. Dead drops zijn de beste oplossing voor bedrijven.

Bigrush421

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
hoe krijg ik een verbinding in mijn stad?

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
35
Als je dit vak wilt uitoefenen, moet je er een reden voor hebben. Wil je geld? Natuurlijk wil je dat. Een connectie zoals jij bedoelt, is als iemand die een niet geringe hoeveelheid drugs van je koopt en jij wilt er geld voor hebben. Je kunt niet beginnen zonder connecties. (connecties hebben hun bronnen) Als je wilt beginnen met geld verdienen aan drugs, dan moet je eerst mensen vinden die ze gebruiken. Je moet een betere prijs of kwaliteit hebben zodat ze bij jou kopen in plaats van bij hun dealers. Als je geen ervaring hebt met het communiceren met verslaafden, dan kunnen ze je alles afnemen, zelfs vermoorden. Je kunt overwegen of je deze baan echt wilt. Maar als je dat wilt, veel succes en blijf hard.

FrenchConnection

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Ik denk dat ik begin met hasch omdat de vraag erg hoog is waar ik ben,
Kopen en doorverkopen is efficiënter voor mij omdat ik er geen ervaring mee heb.
Kan Snapchat een goed kanaal zijn om klanten te krijgen? Als ik het gebruik, hoe kan ik het dan "anoniem" gebruiken?

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
43
Deals
16
Ja, ik wil ook in deze business gaan werken. Mijn prioriteit ligt bij cannabis, omdat ik er al heel lang verliefd op ben ✌️, maar ik kan ook deel uitmaken van de distributieketen voor anderen. Ik heb wat meer tijd voor mezelf. Ik moet wat geld verdienen want ik heb bijna 2k USD verloren en ik heb genoeg van die klootzakken. Ja ze lichten me op. Misschien heeft iemand aanbiedingen? Bedankt. Polen

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21
Een brief kan te klein zijn voor een redelijke hoeveelheid medicijnen. Eerlijk gezegd doe ik graag dead drops, het is ook een uitdaging, maar je hebt tenminste controle over de goederen en je laat niet zoveel sporen achter, in tegenstelling tot verzending.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Er zijn eigenlijk 2 dingen die je moet lezen. De darknetbijbel en de leveranciersbijbel. Ze stonden op Dread. Ik probeer de links te vinden